Saturday, July 9, 2011

Panah Asmara

Assalamualaikum ... (tak jawab dosa[macam bebudak tadika je])



Sekarang tengah bising pasal BERSIH 2.0 kan? Dalam facebook, sibuk status ada manusia yang duk sokong dan ada yang sebaliknya, dalam blog lagilah, penuh entry pasal keadaan kat KL sekarang, dalam tv pun duk sibuk perkatakan pasal isu tu.. Memacam lah sekarang. Semuanya kerana politik !


Malas nak cakap pasal benda tu. Kan tak pasal kena saman ke apa. Undi diri sendiri je tau. So tak payah nak bising-bising? Wakluuu Pelangi nak jadi Datuk Bandar.. Hahaha


Tajuk entry wow! Panahan Asmara. Bukan duk gila bayang nak berasmara la sengal. Tapi, ades! Malu malu nak mengaku. Yeah! Saya merindui sang kumbang itu. Manisnya senyuman si rama-rama ni bila duk rindu rinduan. Si rama-rama memang memahami sang kumbangnya yang asyik busy. Semoga kumbang sihat sihat selalu dan selalu rindu si rama-rama jugak. Dah macam cerita kartun tv2 jer ni. Sesuai untuk budak umur 4 tahun.


Kalau korang sayang orang tu. Mesti korang rindu kan? Ke tak? Ke macam mana? Banyak soal plak.


Pelangi memang suka dengan boboy yang pakai spek ala nerd. Awesome okey! Nak tau pasal nerd, klik SINI. Maka, Pelangi memang ter-suka & ter-jatuh hati pada si Afgan. Oh yes! Dia nampak nerd kan? Hahaha ..


Jom layan vid kat bawah ni. Suka lagu ni. Best Best :)







Kalau rindu seseorang tu korang buat apa? Ke termenung je 24jam? Heeee.. Pelangi lebih suka baca novel sekarang. Tu koleksi novel makin bertambah dalam almari. Yeay. Baca novel jadi makin jiwang. Daripada melepak kat mall, baik duduk rumah baca novel kan? 

Jom terjah vios viserable di SINI. Cun tau tak, kalau dah kerja, memang rasa nak rembat hari ni jugak..

xoxo
kiss and big hug

11 comments:

Syuxer said...

panah asmara..jangan kena dipanah sudah heheh..

wah suka nerd rupanya..jiwa dorang suci kot hahahah...

best video tuh..:)..

Aliza Zeke said...

lama dah tak baca novel..kalo rindu tgk gambar org tuu lah..hehe

Jo Qusary said...

Teringat satu kisah di mana Cupid pernah bermain dgn 2 anak panah masing2 diperbuat drpd keluli dan emas... sape terkena anak panah emas akan dilamun cinta, tapi sape yg terkena panah keluli akan membenci... dewa matahari Apollo yg terkena panah emas menjadi jatuh cinta dgn penunggu sungai Daphnia, malangnya Daphnia terkena anak panah keluli dan menjadi benci kpd Apollo... maka berlaku adegan kejar-mengejar di antara mereka dan akhirnya Daphnia bertukar menjadi pokok kerana ingin melarikan diri drpd cinta Apollo buat selama2nya.

Sedih kan?

Miss Y and Her World said...

bila rindu, saya bayangkan dia. bila rindu lagi, sms je ;)

Ana Raffali Berpura-pura?
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

Miss Y and Her World said...

bila rindu, saya bayangkan dia. bila rindu lagi, sms je ;)

Ana Raffali Berpura-pura?
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

Acik said...

vios tu ... walawes!!

alif haris said...

hhaha .. suke kt budak nerd eh :)

vios tu memang cun gilak ^^

najihah sahami said...

hahhaa..afghan mmg hensem..hehe..suara dia pun dh macam anak panah. ouch.

KeTaM_BaTu said...

mengiring bersama ketam batu... lama dah tak singgah sini.. ^_^

Jom klik sini
women=problem

"FOLLOWER" tak ramai tapi trafik "MELETOP"

jangan LUPA komen k..!
suka dengan blog saya? silalah follow

Marniey said...

panah asmara sangat. :P

~Kirin Selama Perak~ said...

bahaya ni ..
kena panah mau arwah KSP
:p

Related Posts with Thumbnails