Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday # 3 - DUNIA

Assalamualaikum ...



Ter-KESIMA & Ter-KEJUT ...



Nak tengok gambar yang lebih tak manis dipandang, klik sini. Ter-GAMAM lagi ni. Terus TAK MINAT !!!


xoxo
kiss and big hug

24 comments:

Isteri Encek Bard said...

UIKSSS SAPER NIE

Mek Onie said...

kat blog abang nara lagi banyak woooooooo,terkejut den nengik,haha! nama dia siti saleha ann?kalau tu adik berdik sepupu sepapat dia yang bukan agama islam ley peluk2 ke even dorang tu saudara mara? boleh ke?! *tak puas hati,haha..


meaw suka dia dalam nora elena g,huhu...patut tak kesah skirt pendek kan,huhu...

- said...

fuiyo ! heee. :)

Anonymous said...

fuyoooo nora elena tuhh!haha memang tak berapa minat punn

Pamie said...

peluk erat2 je sume..isk!


Aku Anak Labuan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sungguh kurang sopan....

saya bukan tomato said...

errrrrrrr wordless . huhu

syuxer said...

emm kesimpulan paling ketat..

jangan jadikan artis sebagai idola..:)..hipokrit kah mereka?sama2 kita renungkan..

Nazifa M.Zali said...

hipokrit

Mimie. said...

waahhhh.the real 'nora elena'.hehehe ;p

Teja Evalea said...

hahaha.. bru bc td kt nara

nabilah_2908 said...

cara dia bermesra dengan bakal keluarga mertua la kot...hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
#WW-5

run aziluz said...

sampai hati kau ketawakan WW aku =.="

Amoi said...

wordless wednesday ke tu kalau ada footnote?

:D

Penyu said...

nama la pelakon. luar dalam drama/filem dia jadi pelakon.

#memang hebat la beliau.

aliza zeke said...

siti saleha yg adik sam bunkface nie kan?

hazwan said...

wow nora elena hehehe..artis la katekan

Diana Rashid said...

nama pun artis..
pelakon pulak tu..
tak layak untuk kita minat..;p

Afiq Din said...

fuyyooooo

JMR said...

nora elena kan mmg gini..pakai skirt je manjang, biasa lah..kihk

ewanthology said...

nama pun pelakon, memang pandai berlakon.. hehe

Anak Wak Mail said...

erkk..no comment..:P

Unknown said...

WOW. terkejut.
http://salwaismail.blogspot.com

Unknown said...

artis ~ reject2 ..

Related Posts with Thumbnails