Saturday, July 2, 2011

Noh HUJAN Akad Nikah

Assalamualaikum ...



Sambungan entry ni, dimana Noh Salleh atau lebih dikenali sebagai Noh Hujan akhirnya diijabkabulkan bersama MizzNina. Alhamdulillah berjalan lancar. Moga bahagia. Tanpa buang masa nak ulas banyak benda. Nak share video Noh Hujan akad nikah semalam. Jom tengok, mana yang tak tengok lagi kan. Chewah! Baik punya Pelangi nak tayang segalanya pasal Hujan kan?


Sweet sesweetnya. Kan kan kan ? 


Baikkan Pelangi? Angguk-angguk , geleng-geleng (puji diri sendiri konon..)






Kat bawah ni plak vid lagu "Kurnia" dari Mizz Nina & Noh Hujan. Mereka sangat sweet kan?




Sapa yang tak tengok lagi video Noh sebelum akad nikah, boleh klik sini. Terima kasih daun keladi. Dan kalau nak tengok kad kahwin Noh plak boleh klik kat sini


Peminat setia punyalah. Check check rock rock!



p/s: Sorry baru dapat nak tayang vid ni. Hari ni seharian pergi tambah lemak. Ada kenduri saudara abah. Majlis kahwin lagi beb. Asyik pergi kenduri orang, kenduri sendiri tak tau bila lagi. Lepas tu balik kampung plak ada solat hajat mak saudara nak buat umrah. Nak suruh dia doa Pelangi belajar makin rajin, jangan malas sangat, dapat pointer cecah paras tinggi, dan tak lupa cepat dapat jodoh. Hehehe :)


xoxo
kiss and big hug

15 comments:

Myboiler said...

tahniah kepada mereka berdua...

Luq At Your Words™ said...

peh bez je tngok

shida'R said...

moga berkekalan perkahwinan mereka ..amin..^_^

terjah jom > rasuah depan mata..cisss!!

KRL kaprileader said...

untungla....

Nur Sulastri said...

bestnya tengok noh akad nikah. jelous pun ada, haha. apa2, doakan yg terbaik utk noh dan isteri :)

Cik Azizah said...

pasangan ni lagi sweet bbanding tomok gan ayu! hehee
semoga jodoh mereka bkekalan!

ain shakirah said...

bertuah kn noh.. dpt bini kaye cam nina tuh.. bapak die tuh bos besar abg sy. hihihi

PenDekAr LauT said...

Semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat..Insyaallah..

syamsid dhuha said...

artis kesayangan mu suda kawin laaa . tahniah noh . ngee

abbey~ said...

memang kipas-susah-mati noh ni~ hehe

tahniah utk diorang~~ (bile nk kawen ni~)

qudwa said...

hohei...pminat hujan gak rupenye...XD

sLpmEpLz™ said...

mereka nampak manis :)

kyo_9 said...

Malaysia..
bumi yg penuh dengan kenduri..
bersyukur dilahirkan di Malaysia..

amir aizat said...

sweet!

Ecah Shafiee said...

hooohoo..mmg sweet..

Related Posts with Thumbnails