Thursday, June 23, 2011

spaghetti cinta

Assalamualaikum ....



Moga semuanya baik baik jer. Kalau tak baik , cepat jumpa doktor yea. Alhamdulillah warna warnaku dah genap 2020. Mekasih semua. Tak sangka. Semalam baru 2011 , klik kat sini untuk usha jejaka hot yang ke 2000.. Sekarang dah 2020 , walau takde lah naik sampai beratus-ratus dalam satu malam. Syukur lah. Mekasih sekali lagi :)


Hari ni , makan spaghetti. Auwww ! Sangat sedap okey. Bukan beli mana - mana tau. Mama masak. Tu yang di panggil spaghetti cinta. Dah namanya seorang mama masak untuk anak anaknya. Mesti ikhlas dari hati yang suci kan?

Sila terliur okey. Hehe


Gambar asal dari Pelangi. Malas nak edit.


Pelangi memang suka spaghetti yang mama buat dari spaghetti kat Pizza Hut. Kat sana, spaghetti dia kureng kot bagi Pelangi. Sebab kering sangat. Cam takde kuah langsung. Rasa tercekik je bila makan.


Mama rajin masak hari ni bukannya pe , sebab adik nombor 4 yang kat hostel suruh hantar spaghetti. Nak jamu VIP katanya. Pastu Pelangi lah yang bangun awal pagi lagi , pergi hantar kat sekolah dia. Balik dari sekolah adik. Terus melencong ke Mcdonald okey. Kan ada niat hati dah semalam nak belanja diri sendiri sebab follower dah capai 2000+.



Gambar asal dari Pelangi. Malas nak edit..


Tak best kalau makan sorang kat sana. Pelangi take away je. Makan kat rumah lagi seronok. Daripada terkulat kulat makan sorang kat sana. Yeeeeaaaa. Mekasih sekali lagi follower dan kawan kawan lain :)


Babai.


xoxo
kiss and big hug

16 comments:

Amie said...

tahniah 2020...tingkatkan kualiti,
spaghetti tu memang sudah menjatuhkan liur kak amie...sib baik anak2 tak nampak, kalau tak merengek2lah suruh kak amie masak...

mastengooo said...

Manow sow hok sy ni...??hehe

Ieyqa Adam said...

wahh. sdp nmpk. pos sini jgak akak jelita. mahu. hee :)

rara pinkmafia said...

wahhhh siap ada jagung ag,sedapnyaaaa.

syufaa said...

huwaaa..lapo2! :P

Raji and Yeen said...

ak mmbaca dalam menahan nafsu makan lol

Puan Besar Shag Yahaya said...

Wahh~ makan jugak mekdi! hahahaha :D

amir aizat said...

speghetti sedapp!

najihah sahami said...

ehem2...nak sikit pelangi wess..lapo..:P

shida'R said...

pelangi gambo mkn jgn edit2 nnt jd kurg sedap haha..keenakkan dia lari ekekeke :P

Syuxer said...

spaghetti..fuhhh lama x makan..sedap..boleh kalah mi..:)..

tahniah follower dah lebih 2000+..:)..owh terus belanja diri sendiri ye heheh..

Mrs.PaPaDom said...

ala...kite tak suka spghetti? tapi kalau mama pelangi masak,kot2 kte leh jatuh suka lak kan. manala tau. :)

ZORA said...

pehh..best gle spgetti 2...

btw thniah la..:P

M Fizan said...

nak sikit spaghetti tu....huhu

tahniah follower dah capai wawasan 2020 :)

alif haris said...

urghh perut ni terus menyanyi lepas bace entry nih .. huhu

cik sakura said...

rasa lapar pula..

Related Posts with Thumbnails