Wednesday, June 1, 2011

sapa tak sayang mama mummy ibu bonda mak umi kan.

>>> Assalamualaikum <<<



Dapat bernafas kat dunia ni , sesungguhnya sangat bersyukur. Terima kasih yang tak terhingga pada mama abah yang tak dapat dibalas dengan wang ringgit , ipad , iphone , kereta mewah dan segala - galanya. Memang jasa mereka sungguh tinggi martabatnya.


Dan memang bersyukur sebab dikurniakan dalam keluarga yang bahagia , keluarga Islam , keluarga yang baik dari segala hal , Alhamdulillah. Sangat - sangat bersyukur. Mama abah sentiasa cantik dan kacak dalam hati ku. Takde sapa boleh rosakkan kasih sayang itu.


Semoga Pelangi sentiasa ditetapkan hati. Janganlah terpesongkan akidah dan segala perkara negatif. Pelangi nak jadi anak perempuan yang terbaik dan solehah untuk mama abah. I Love Both Of U So Much !

Walau mereka berdua memang suka duk gurau dan perli bagai. Mentang - mentang im only girl in my siblings. Memang Pelangi sentiasa dibahankan untuk gurauan. Kekadang sangat merah muka tau sebab nak marah punya pasal. Tapi i know just for joke , right. Heee :)

Mama tersayang sampai bila - bila. Sampai syurga.

Tapi , I always love mama abah. Walau lautan berapi , Pelangi akan sentiasa bersama mereka. Perghhhhh ! Jiwang karat. Macam ayat kekasih yang berkasih sayang kan. HEHEHE :)

Meh usha video si matluthfi ni yang kira baru la jugak. Dia sangat sweet. Suka tengok dia dengan mata sepet tu. Hik Hik Hik







Comelkan dia. Rindu nak makan cekodok mak dia la tu. Diakan belajar kat luarnegara. Mesti rindu nak makan masakan mak dia. Pelangi walau duk dalam negara pun , bila dah kat kolej , mesti rindu gilewsss. Apatah yang jauh beribu-ribu batu dari rumah kan.



Korang panggil panggilan apa untuk ibu korang ? Sadis ni , esok mama nak pergi JB hanya dalam 4 hari je. Akan merindui mama ku selaku kawan karib , jantung hatiku jua. Huuuu..


Selamat Malam. Selamat Berblogjogging. Senyum manis-manis tau. Babai :)



xoxo
kiss and big hug


7 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. video itu sungguh best. pandai dia buat..

saya panggil mak. :D

Ini Kisah Tia said...

yeah! kita tau mak kita sayang kita . yang cuma kita tak tau adalah berapa banyak .. btw , Tia suka si matluthfi ni . comey seh ;)

Syuxer said...

emm mak kita adalah jantung kita hehe..kerana dia sanggup bertarung nyawa melahirkan kita..kita amat terhutang budi..terima kasih kepada mama2 kat seluruh dunia kerana sudi melahirkan anak2..
jasamu terlalu sngguh besar..bagi bukit emas pun x sama nilainya...

Darkbatman said...

comel mummy kamu.. :)

PinKy MoMMa said...

mama kamu cantik ;)
teringin nak jadi mama yg sentiasa cantik di mata keluarga ^^

Khairil said...

comelnya kamu anak beranak :)

syieda said...

rindu mak d kampung.. uwaaaa T__T

Related Posts with Thumbnails