Friday, June 3, 2011

nak nangis sampai tertidur.

.... Assalamualaikum dan Selamat Malam ....




Huk Huk Huk (Muka macam asam keping dah ni .. Muka sedih)


Rasa sedih terus tekan new post. Dasat tak boleh tahan jiwa. Grrrrrr ! (Muka ketat)


Banyak emosi digunakan dalam entry malam ni. Tak mahu senyum sampai pengsan pun malam ni. Nak sedih sampai tertidur. Harap boleh tidur lena. Wakklueeee kalau tidur mimpi dia. Nanti mesti makin sedih. Help me please .....












Kali ni entry paling pendek dalam alam pelangi. Okey. No merepek. No Jiwang. No everything else ! Huuuuu (muka mintak aiskrim mcd)



Sebenarnya dalam beberapa minit yang lepas (3Jun2011 11:25pm) OhMai ! Gelang kesayangan putus. Terkejut tengok terburai atas katil. Nasib baik tak jatuh ke mana - mana. Ada jugak feel bersyukur tadi. Alhamdulillah.


Mana tak sayang kan. Gelang tu dari Jun2007 sampai Jun2011. Lama tu wei. Dari umurku 18 sampai ke 22. ( Kantoikan umur plak dah). Nak repair segera. Grrrrrrrrrrr!



Selamat Malam. Yesss ! Takde Penyingkiran untuk MaharajaLawak. Babai


xoxo
kiss and big hug

18 comments:

ZORA said...

patotlah dy sedih......:'(

seram said...

OOOO..patot la sedey2..heee, xpe2, sok pegi kedai repair ok. ~Chill~

aSiMiRa.aSiM said...

sian akk sy ni..ish2..t cpat2 tol kan..t letak la gamba kenangan rantai tu..tabah akk ku yg hebat..=)

arenafon said...

mesti dari yang tersayang tu kan????hehehe...beli jer baru

Scya Lollita said...

alaa cdeynye .
cik scya lg laaaa ilang tros brg ksanyangan :(

lilypelangi said...

alolo~

cian nye dia .

sabar k kak? huhu

ASaDa RyutaRo said...

lorr.. semoga gelang tu dapat pulih seperti sedia kala. :P

Syuxer said...

cepat2la jumpa mekanik tukang emas tuh..:)..fuhh 4 tahun..lama gak tuh..siap setkan time hehehhe...

Khairil said...

nasib baik gelang saja yang putus..kalau wayar putus?...tak ke jadi mereng...hehehe

laskar pelangi said...

@ZORA : tula, sedih tau ;(

laskar pelangi said...

@SERAM : ermmm. orite! tak sabar nak repair nie (:

laskar pelangi said...

@ASIMIRA.ASIM : orite dik:) mekasih banyak banyak dik manje =)

laskar pelangi said...

@ARENAFON : dari tersayang? tak lah. pakai duit sendiri lah:)

tu yang sayang sesangat

laskar pelangi said...

@SCYA LOLLITA : aduhai...sedih kan dear kalau barang kesayangan hilang


=]

laskar pelangi said...

@LILYPELANGI : uhuk uhuk :[



orite dear. mekasih!

laskar pelangi said...

@ASADA RYUTARO : oh yeah oh yeah!

insyaAllah Asada :)

laskar pelangi said...

@SYUXER : dah memang ter-set dalam minda bila beli gelang tu. eheee=)

laskar pelangi said...

@KHAIRIL : ades! betul tu. kalau wayar putus. terus kena hantar hospital bahagia =D

Related Posts with Thumbnails