Wednesday, June 8, 2011

biodata aaron aziz

Assalamualaikum & Salam Rindu ...




Dah 2 3 hari tak blogwalking bersama si rakan semua. Memang sangat merindui. Sangat busy dan penat , tu yang tak sempat nak habiskan masa chit chat dengan alam maya. Rasa nak tau tak tentang diri empunya badan bernama " Aaron Aziz " , bukan Aliff Aziz okey. Ala yang menjadi ke-gila an para gadis , para isteri kat luar sana tu. Bila pukul 7 petang mesti nak mengadap drama " Nora Elena ". Kan?


Sanggup tak pergi mandi bila drama tu tengah disiarkan. Memang semua dah demam Nora Elena. Habis semua duk ter-gila gila dengan Seth Tan. Bagi yang laki plak , duk ter-angau dengan Nora Elena. Mula lah berangan nak dapat suami / isteri macam Seth Tan / Nora Elena tu. 


Culik dari abang google. Luff it :)


Jom terjah biodata si pelakon berbadan sasa , Aaron Aziz :)

Aduhai. Sangat kacak kan. Diculik dari abang google.




NAMA PENUH: Aaron Mustapha Aziz

TARIKH LAHIR: 23 Februari 1976


UMUR : 35 Tahun

ASAL: Pasir Ris, Singapura

DRAMA: Haryati 2, Sumaiyyah, Garisan Takdir, Penghujung Rindu, Janji Diana, Cinta Gila, Rahsia Hati, Tuah Kembali, Cinta Lelong, Kasih Tercipta , Cahaya Kasih, Malam 7 Likur, Hana Hani Strawberi dan Oh Ibu.


FILEM: Evolusi KL Drift, Evolusi KL Drift 2, Bohsia - Jangan Pilih Jalan Hitam, Shyy... Dia Datang, Pisau Cukur ,Datin Ghairah, Dua Alam, Cempaka dan KL Gangster.

KOMERSIAL TV: L'oreal Men dan Celcom

DUTA: L'oreal dan Celcom

NIKAH: 3 Ogos 2003

ISTERI: Diyana Halik

ANAK: Danish Anaqi, dan Dwi Ariana.

sumber dari sini




Jangan duk jeles tengok gambar Aaron Aziz dengan wife yang cantik. Adesss! Melepas ye korang semua. Hee... :)





Terima kasih daun keladi sudi cuci mata dengan warna pink. Warnai lah harimu dengan sekilo senyuman. Sesungguhnya senyuman itu lagi manis dari gula batu. Jaga diri. Babai :)


xoxo
kiss and big hug

16 comments:

SHAFIQ HASHIM said...

Saya Single..Xde org Nak Tlis Mcm Nie..Hihihi

Sherra Suhaimi said...

membaca sambil menangis - hikhik :P

Miz Novexx said...

dialah lelaki paling hensem.... waaaa!!! sume hero dalam novel Miz akan terbayangkan dia, heheheh

Green Apple said...

lu bkin wa jeles lah...

aQim said...

time kaseh cik pelangi.
sush2 je bt entry psl sy..
muahahaa;p

Khairil said...

saya kat kampung orang panggil abang aaron aziz...huhu

amna said...

saya nak seth tan bukan aaron ;D
jap, mustapha tu nama dia atau ayah dia?? tq tq

Fathiah Hamim said...

aiyooo.apa pasal ini orang manyak ensem!

Abang Long said...

Salam...uols sumer tertipu! Tu gambar apek senario pakai topeng aaron tuh..hehe

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bangga-tiada-dara.html

anises halim said...

saya minat seth tan jugak aka aaron aziz, so sweet kan..hehehe..

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

tak tengok pun citer ni...coz sampai umah pun 7.30 tapi satu family duk cite pasal drama ni...huhu

apik pehe said...

huhu..ni peminat besar ni..da layan kl gengster belom?hehehhe

najihah sahami said...

haha..hantu novel mmg tipu laaaa kalau xtgk citer ni. kan?

Puan Besar Shag Yahaya said...

Bini dia kecik je haa~ Comel nampak dorang berdua. Kiki :P

UYC said...

wewettt :)

Azie said...

Hmm Nora Elena dan Ombak Rindu membuatkan saya pun terminat sangat sangat dg Aaron Aziz

Related Posts with Thumbnails