Monday, October 17, 2011

Wahai Jiwaku Yang Tenang

...Assalamualaikum...


Muncul kembali hari Isnin. Hari yang membuatkan rasa malas nak pergi kuliah. Bila dah muncul hari Isnin, dalam fikiran cepat duk mengelamun pasal "Cepatnya Sabtu Ahad berlalu..., tak puas lagi berehat.." .. Sampai bila-bila pun tak puas nak berehat. Hehehe..


Cuti semester yang dekat 5bulan tu pun ada ke cakap tak puas berehat jugak. Melampau kau nak cuti lelama. Tokey balak bankrup tau? Kih Kih Kih ..


Sem ni tersangat pack jadual kuliah. Pagi petang. Tak leh nak tidur petang cam dulu-dulu. Bila nak berubah tak tau. Shuuhh.. Shuuhhh.. Shuuuhhh sikap malas.. Sila rajin-rajin ye anak mama :)


Pagi tadi, dengan memotivasikan diri. Tatap kalendar. Kira berapa minggu lagi nak balik rumah. Yes. Itu paling best. Dalam 3 minggu lagi berada kat sini. Tak sabar nak makan itu ini. Tengok lah, balik nanti, semua nak makan. Syok tau !


Demam aritu, punyalah nak itu ini. Kalau kat rumah, boleh mintak je itu ini. Kat kolej, nak bermanje dengan sapa? Monyet ? Haha :D


Alahai anak mama. Tetap anak mama jugak. Walau umur dah masuk 20-an. Tak berubah langsung. Walau ada sejuta kawan. Tak sama dengan seorang mama okey. Fullstop. *muka rindu mama*


Toink - toink .. Jiwa nak romantik aje.. Ngade-ngade up status kat page pasal

" Wahai jodohku. Sihatkah kamu. Hari ni mungkin kamu masih belajar. Atau pun kamu sudah bekerja. Moga kamu sentiasa diberkati olehNya :) "








Eii. Geli geleman. Kih Kih Kih :)
Kadang-kadang romantik, apa salahnya kan?
Moga jodoh ku sentiasa ceria bak pelangi. Amin :)


p/s: Maaf tak leh nak blogwalking sangat. Ada masa Pelangi jejak semua ye. Rindu korang!


xoxo
kiss and big hug

3 comments:

IMANSHAH said...

biasalah demam kan, kalau boleh nak makan daging kanggaroo

Hafizan Malik said...

senyum kat sini baca entri.. ^_^

hyz said...

cuti 5 bulan x puas? dulu saya cuti sem x sampai 3 bulan pn

Related Posts with Thumbnails