Thursday, August 25, 2011

PEMENANG GA Raya Pelangi !!

Assalamualaikum ...



Tahniah kepada 10 blogger yang bertuah yang akan dapat kad raya dari Pelangi. Kepada yang tak terpilih, jangan berkecil hati, korang semua terbaik dan terbagus, terima kasih jugak pada korang, sebab sudi join GA Raya Pelangi ni. GA pertama untuk Pelangi dan capai 34 penyertaan. Terima kasih korang sudi ceriakan GA yang tak seberapa ni. 


Setelah selidik satu demi satu entry GA korang, 10 blog kat bawah ni yang paling tertarik dan menarik sikit. Dalam keadaan otak fikir pasal masalah, baca korang punya entry GA, rasa nak senyum pon dah boleh. Trimas yup. 





















Terjah blog mereka dengan klik pada banner^^


Kepada 10 blogger tu, TAHNIAH sekali lagi ye. Sila emailkan Nama dan Alamat dengan segera. Terima kasih. Emailkan ke : (ejaan wanieerra tu kasi betul yup) Heeee ..


wanieerra@yahoo.com.my



xoxo
kiss and big hug

38 comments:

meaw said...

masyaAllah,terpilih......terima kasih pelangi pilih meaw sebagai pemenang,sat nak emaillll :D

shida'R said...

tq pelangi sebab pilih shida sebagai pmng GA nih alhmdllah hehe..:)

tomatokering :) said...

sobsob kenapa kami tak smpat join .. >..<''

kongrets yg mng ^^

zulhaidi said...

patot la ujan ptang xdi kat tganu...

rupenyer ade pelangi nak kluar !!!!!

Heidi Shafiq said...

tahniah kat dorang.. :)

bunbun said...

baru teringat nak join! huwaaaaaaaaaaaaaaaaa! >>.<<

Cik Rose Cute said...

terima kasih pelangi Aka terpilih hihihi

JIJI YU said...

tahniah2..ak mmg tak join..ekeke

Innanie | Ariffin said...

okeh... fine.

sentap! =(

tq.

iMBobo said...

br buka blog ni hehe thanks wanieeeeeee hehe..nk email jap ni :)

sHieRa @ cRa said...

da anta..cra_green37@yahoo.com..
tengs pilih..:)

fana said...

hehehe..header fana xde..
dlm proses edit blog..
thanks ye adik manis

sergeant keroro said...

tahniah!! XD

Cik Ecah said...

selamat hari raya pelangi cinta =)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sedey kat ai x der uwaaaaa
gurau jer ekkk :D

LyNn AnaLya said...

congrats bg yg menang ;)

najihah sahami said...

waaa..meriah jugak tu 34 penyertaan. lepas ni leh la wat lama2 lagi. mesti ramai lagi yang join!!

tahniah buat yang menang!

Hans said...

tahniah pada yg berjaya
:-)

Joel Leslie said...

WOWW ! menang :DDD thank youuu so much ! dh hntr nama n alamat :)

yeahhhh !! nak duit raya juga boleee ? heheheee #larikkkkkkkkkk !

tq !

apik pehe said...

hehehe..apik kenal jugak diorang2 ni

sifu im said...

ok ak kecik hati..haha..weh..mai raye umh aku raya ke 3..tu pn klu mu sudi..hehe

Yui_Wani said...

Waiseh...tahniah kepada pemenang~ ^^

Namee Roslan said...

tahniah semua :)

.:::cik gulagula:::. said...

tahniah pada yang berjaya =)

sergeant keroro said...

hehe, keroro bagi jek tiap kali masuk sini :)

p/s : jjom join berkempen jugak, bagi duit raya kat orang lain jugak? hehe :P

Asyila Zainuddin said...

alaaa.. tak sempat nk join.. ngee.

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

Joel Leslie said...

ehh, bukannya sy dah submit kerr ? sudahh lah.

mungkin x sampai lg kot email tu. hntr lagi lah. tunggu yerr :) email: joel_leslie97@yahoo.com

tia @ Ini Kisah Tia said...

tahniahhhhhh :)

Amni said...

saya pun tak sempat join... baru tengok, dah tutup... hoho..

selamat hari raya dear...=)

nelly said...

tahniah kepada pemenang !

Selamat Hari Raya !
:)

amna naziha said...

alhamdulillah..
selamat hari raya cik blogger ! :)

アヌム ちゃん said...

tahniah pemenang..

selamat hari raya :)
berhati2 di jalan raya..

bukan photographer said...

tahniah paa yang menang..Dan selamat hari raya kepada semua...!!
:)

LuN@_aiDi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri pelangi^^_
Maaf Zahir & Batin andai ada TERsilap kata (:

JIJI YU said...

engko dok kampong mane...

H.J said...

tahniah kat pemenang2..ehe

Related Posts with Thumbnails