Tuesday, August 16, 2011

Giveaway Duit Raya Dari Jepun :)

Assalamualaikum ...



Jom kalian semua join giveaway ni. Boleh buat simpan kenang-kenangan dengan duit dari Jepun beb. Nak tunggu sampai sana, tak tau bila kan. Hik Hik Hik :)


Terasa rajin nak join GA malam ni. Sapa nak join, klik banner kat bawah ni.. Bukan susah pun kan? Kalau ada rezeki, dapat lah kan. Sama-sama bantu kawan untuk meriahkan GA..




xoxo 
kiss & big hug

9 comments:

アヌムちゃん said...

thanks join :)
wah pantas betul..orang first ni.heeee^^

good luck^^

Mohd Izzar said...

goodluck..hhooho

Syazwan Che Deraman said...

goodluck pelangi ;)

iMBobo said...

dapat duit jepun ke wanie?hehe..goodluck ye! nnt klau dapat bolehlah kita makan mcd hehehehe

kyo_9 said...

fuiyooo..
1000円?!
huhu.. kalo convert RM leh dapat around RM40 tuu.. gud luck aa~

Mr.Baiz said...

terjah sini...datang dari blog frometoyou..

http://mrbaiz.blogspot.com/2011/08/giveaway-duit-raya-dari-jepun.html

YOUsoF said...

Semoga dengan hadiah ni nanti hari raya jadi lebih bewarna-warni.. ;)


Gudlak!

Umi Asura Sanusi said...

gud luck jugak

*dari yang x penah pegang duit Jepun..hehe

Lulu Caldina said...

wah, semoga berjaya ;)

Related Posts with Thumbnails