Saturday, December 18, 2010

tata katil. tata meow.

.Assalamualaikum dan Salam Kesejukan.

Tahan sejuk kejab taip bait-bait yang terluah di minda pink ku. chewahhh !! ayat cam bajet cool la tu. sebenarnye tak cool langsung. memalukan betol kan. lantak la. asal terluah jugak di paparan ni. perggggghhhh ! dah la musim sejuk. kenapa dan kenapa perlu pergi dah. hati ini tak rela lagi nak berjauhan dengan keselesaan ini. makan semua sedap sedap. kasi lemak pipi bertambah 2 inci. haha | walau kasi lemak bertambah tambah. tapi suka duk rumah. best sesangat. sape tak sayang rumah sendiri kan. rindu dan rindu. rindu banyak banyak. macam pasir kat pantai *punyalah puitis kata-kata.

.credit pada encik google.xoxo~

kelmarin mintak my lovely mama masak udang masak merah bersama si petai. memang sedap sampai tambah nasi. walau dalam hati sedih, tapi nasi siap bertambah tambah. apa motifnya. motifnya nak tunjuk gagah boleh makan banyak-banyak. nanti tak leh nak makan sedap macam tu kat uni. sebab makcik indon tu tak pandai masak macam mama. masakan mama terbaik dan power habis. kasi anak dia makin naik lemak kat rumah. thanks mama. i love u forever and ever

ini entry last berada kat rumah. malam ni dah naik bas. menuju ke tempat menuntut ilmu. semoga selamat sampai. doakan pelangi ye kawan-kawan. harap korang sentiasa sehat ye. kalau tak sehat, sila lah makan ubat yeee. kat kelantan ni ha, asyik hujan. macam turut sedih sebab pelangi dah nak pergi.*saje je nak buat ayat sedih tak pasal-pasal kan. kat sini sajalah entry sedih kali ni. tetibe rasa dah masyuk dengar lagu dari travie mccoy iaitu i'll be alright. best sangat. korang dengar la kalau ada masa. :)

xoxo
kiss and hug

22 comments:

shaffique said...

ayuh kembali ke sekolah, ayuh ! ;)
btw, gambar atas tu seksi. huhu.


My latest entry : Superhero Marvel Di TRON-nified

laskar rainbow said...

@shaffique : alamak! dalam hati maseh berat nak tinggalkan si rumah. huuu~ seksi eak? ttp mata pakai selimut ek.;D

S.U.R.I.A. said...

alalla...xmoh sedey2!!!

laskar rainbow said...

@suria : sape xsedih nak tnggal segala macam kat rumah..ehehe

Bella said...

alolo...snyum pat..:)

blaja rajin2 ye cik pelangi syg :)

laskar rainbow said...

@bella : senyum dah nie;) comey x ? eheee~

okey mydear;) chaiyok2!! bella pn sama aww=)

mira_nas said...

chaiyok~. huhu

miSsh chiOrikA said...

go go chayokk yea dear :)

laskar rainbow said...

@mira_nas : thankss;)

laskar rainbow said...

@missh chiorika : thanks my dear. u to0o~ chaiyok2!

Cik Tqah said...

selamat menyambung belajar pelangi.. belajaq rajen2 smpai dekan yer :)

+dieabella+ said...

blaja ktne?hehe

NuSaNa NoSa 91 said...

slmt kembali bljr yep.. hik3~ ^_^

cikinnaberry said...

sweet blog!`

nazirulhazwan~ said...

ang bedosa!letak gmbr yang buat aku ter..... haha

Pendekar Berkuda said...

seksi gambar itu...haha....sengaja kan?

laskar rainbow said...

@cik Tqah : thanks dear kasi semangat! ngeeee~ insyaAllahhh;)

laskar rainbow said...

@dieabella : belajar kat ukm;)

laskar rainbow said...

@nusana nosa 91 : oriteee! thankx yeee=)

laskar rainbow said...

@cikinnaberry : alahai. xsweet mane pon ;)

laskar rainbow said...

@nazirulhazwan : ter ape? haha

laskar rainbow said...

@pendekar berkuda : ahaks! sape suh gatal mata p tengok ;D

Related Posts with Thumbnails