Tuesday, December 7, 2010

my header contest.


ini adalah header contest dari Rieyana.
join contest ni disebabkan ditag oleh si Miela. thanks sayang.
kalau korang nak join. boleh cepat-cepat usha blog si empunya contest.
jangan malu-malu lagi segan taw. contest ini menaruhkan dapat topup RM100.
sangat sangat lumayan kan. boleh call sesapa saje yang anda sayangi. chewah !


perghhhh !
tak tau nak pertaruhkan yang mana. nah tengoklah sendiri. tengok pakai mata. bukan pakai lutut. 

header yang pertama :

.ni haaa header sekarang yang pelangi pakai. yang sangat debab si Geno.



 header yang ke-dua :

.ni antara koleksi header lama sebelum pakai header yang sekarang, sebelum ni pasti sesapa yang selalu jenguk kat pelangi chenta. pasti terliur dengan si kek tu. asyik mintak kek jerk korang tau kan. eheee.

 okeylah. akhir sekali, ditugaskan plak tag 3 orang :

xoxo
kiss and big hug

22 comments:

prince kais said...

cute Geno pelangi~~

nnt sy join gak ekh~~skrg ni mata sudah kuyu..huhu

shada wentz said...

hehe. segan nak msuk contest ni. pelangi pnye header lg lawa :P

laskar rainbow said...

@prince kais : okeyy okeyyy. ehehehe. jgn puji2 lebih2 si Geno tu.nnty makin kembang plak dia. ngeee.

good night kawan ! pelangi pn mau temankan si selimut dah..sweet dreams ;)

laskar rainbow said...

@shada wentz : uishhh! pelangi pnye header tangkap muat jew tu ;)

najihah sahami said...

isk2..malu nkjoin pasal header cam hmpeh jer..huhu..thnx tau pelangi..

laskar rainbow said...

@najihah sahami : ek elehhh! rendah diri la plakkk~ ;p join auw =) gd night

saya_arief said...

all the best..
:D

James Buns said...

gud luck fren.

rieyana ynn said...

thanks ya...juin contest yana....cantik header awk...good luck ya...;d

laskar rainbow said...

@saya_arief : thanks ;) eheee! meh r join sama contest tu

laskar rainbow said...

@james buns : toce toce (^__^)

laskar rainbow said...

@rieyana ynn : tak cantik pn dear ;)

Daniela said...

cantiknyaaaaa =)

laskar rainbow said...

@daniela : tak cantek pn...biasa2 jerp ;)

Amirrah Zawani said...

cantik header baru... ada pelangi lagi ;)

syufaa said...

goodluck babe! :)))

laskar rainbow said...

@amirrah zawani : eheee! cantik la sgt. si Geno amek alihh adalah..ehehe ;)

laskar rainbow said...

@syufa : dear. jom la join jgakk!

sue. said...

good luck babe..

laskar rainbow said...

@sue : thanks sue;)

Miela Tahril said...

g0od luck jugak dear . :)...

laskar rainbow said...

@miela tahril : thanks dear ;))

Related Posts with Thumbnails