Sunday, May 15, 2011

mahkota dewa

... Assalamualaikum dan Salam Ke-pelangian ...


Hai manusia makhluk alam maya yang duk habiskan masa berjam - jam depan laptop / pc / ipad. Yang pasti semua yang baca entry ni ada blog masing - masing kan .. Macam lah ada yang baca sangat entry kau wahai Pelangi. Ter-perasaan sorang - sorang lagi. DAMN !


Ni nak habak mai berita baik. Berita bagus punya buat masa ni.. Sila alert ! Heeee~


Entry ni nak kongsi satu produk minuman. Kopi Mahkota Dewa, yang terbaik dari ladang. Meh cuba yup :)


Belum cuba belum tau. Dah cuba mesti nak lagi dan lagi :) InsyaAllah ..

Kopi yang 14 dalam 1. Bukan 3 dalam 1. Bukan 6 dalam 1. TAPI ......

>> 14 DALAM 1 <<


Mana lah nak cari kan. Kandungan yang ada khasiat :

Krimer Bukan Tenusu, Kopi, Gula, Ekstrak Herba Mahkota Dewa, Ginseng, Lempoyang, Temulawak, Goji, Kayu Manis, Halia, Buah Pala, Kulit Manggis, Mengkudu & Jerangau...


Kopi ni pun mempunyai banyak khasiat. Antaranya adalah :

Mencegah kanser, penyakit jantung, hepatitis, kolestrol tinggi  melancarkan perjalanan darah, lenguh sendi, penyakit hati , mengurangkan berat badan, mengurangkan kadar gula dan menambahkan tenaga kelakian..

Kalau mahu keterangan lanjut, sila ke klik sini .. Atau boleh tanya pada Pelangi sendiri :)

xoxo
kiss and big hug

7 comments:

duniapadamataaku said...

bagus utk diminum ni. :)

kyo_9 said...

ade cop halal ke? ;p

Fai Ayie said...

macam sedap jer kopi ni...

Mohd Ridhuan said...

cik pelangi promote ye...
hehhehhehe...
medium yang sesuai,,,

fadh said...

btol ley trunkan berat bdn ni cik pelangi ?

balas balik kunjungan n kali ni follow tros . senang nk tau update . haha

farahashim said...

guane ngepeng kopi pulok terrr..HAHA :D

Syuxer said...

pahit tak??huhu..kan xpasal2 dapat kencing pahit heheh..

saya tag awk ni..

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/05/surat-berantai-sesama-blogger.html

Related Posts with Thumbnails