Monday, May 23, 2011

jiwang karat besi paku.

.. Assalamualaikum dan Selamat Malam ..


Kali ni entry tahap maksima jiwang. Sampai paku boleh berkarat. Terlampau punya jiwang kata kan. Chewah ! Nak kata penulis novel tak jugak , nak cakap penulis lirik pun tak jugak , hanya manusia biasa , yang hanya mendapat Bahasa Malaysia dalam SPM A1 kot. Ngeee .


Saja duk gatal jari asyik nak tekan printscreen. Tu lah akibatnya , habis semua status berunsur jiwang sejak akhir - akhir ni copy. Hik Hik Hik .. Memang dasar takde kerja.



Meh sakitkan mata anda sambil baca status unsur miang keladi tahap maksima punya. Heeee ..













Heee... Selamat sakitkan mata korang dengan status jiwang. Sebelum tidur , pakai dulu losyen vaseline. Wangi semerbak. Pelangi suka pakai losyen tu. Sukakan jenis healthy white. Mimpi lena dengan bau yang wangi. Selamat malam semua. Mimpi indah yea semua. Take Care. Babai.


xoxo
kiss and big hug

7 comments:

najihah sahami said...

wow!!amazingnyaaa...patut ah status pelangi mengancam je..ada buah hati ke skang yunk??eheee

nur dhiya' aida said...

wa wa weeeeeeeeeee ~ (:

Miela Tahril said...

sy pon pakai losyen vaseline tuh :) warna biru punye

Fai Ayie said...

mesti hati pelangi tgh berbunga2 skunk kn?? entah2 senyum memanjang jer sepanjang hri ni...hehe...

apik pehe said...

hahaha..pelangi tengah naik buluuuuu...
hahaha

nasri said...

hahaha...tgh bunga2 cinta ke nie.. jiwang smacam..huhu~

meaw said...

memang jiwang pongggggggg! HAHAHA...macam nak liquid je status tu,tapi tarak liquid! HAHA

Related Posts with Thumbnails