Thursday, May 26, 2011

setiap detik menemaniku.

... Assalamualaikum ...



Yang sentiasa menemaniku sekarang , bukan ada suami lagi pun nak bermanje setiap masa. Sadisnya. Novel jela yang dapat teman Pelangi.. Heeee. Banyak masa duk habiskan masa dengan baca novel. Dalam seminggu ni dah 2 novel dah khatam. Perghhh !

Mavelesssss !



Nanti esok lusa adalah entry review pasal novel tu. Malam ni tak menyempat nak membebel pasal novel tu. 2 hari lepas pun Pelangi kuar bersama si kawan baik. Pergi round satu Kbmall sampai penat kaki. Dah habis banyak duit , baru ingat jalan balik rumah.

Dah la time nak amik kawan dekat rumah dia. Siap duk syak wasangka dengan abang polis. Pelik binti ajaib tau tak. Abang polis (berkereta waja) macam duk cucuk cucuk bontot kereta6767 Pelangi tu. Pelangi siap bagi jalan lagi , tak nak pun potong. Tak tau lah abang polis tu nak mengorat ke apa. Haha (Perasan !!)



Habiskan masa dengan si kawan sampai petang. Memang mavelesss bila bab habiskan duit. Cekau plak 3 buah novel dekat popular. Ngeeee ..




Dah memang tak kisah bila kena bersila bagai atas lantai. Heeee.. Duk nak habiskan masa baca sinopsis novel novel kan. Nak pilih yang mana terbaik. Nasib baik tak baring je kat lantai tu. Dah la time tu ramai je yang lalu lalang duk senyum kat kita orang. Pelangi buat muka 50 sen jer. Buat pe nak malu. Bukan kita orang mencuri pun. Heeee :)


xoxo
kiss and big hug

18 comments:

sarah mohamad said...

nak pinjam dearrrr :)

ASaDa RyutaRo said...

polis tu nak meng-usha la tu. hahaha..

dahsyat gak hobi pelangi ni ngan novel. semoga hepi sajor dengan hobi tu..

najihah sahami said...

pelangi, baca la siti rosmizah punya....7 tahun mencintaimu.

Khairil said...

pelangi ni kira kategori hardcore readers juga yer...syabas...

Nurul Iman Rosman said...

wahai cik pelangi yang comel, tlg bgtahu saye ape novel2 yg best skang ni? nak gi beli ni, hehe :)

Cik Tqah said...

wa..jelesh..nak novel tu pinjam plis..aish..ape mrs lebah tulih ni..nk pnjm leh?

Siti Aziz said...

tuan tanah bagi cadangan..novel ape yang best...ha4

MFI said...

novel triller minat tak?? macam novel2 RAM

meaw said...

abang polis tu nak ngorat ah tu,tapi meaw dah penah sekali ngorat,kawan punya kawan... polis tu dah kawen,bengek betol ouh... polis ni pelik sikit perangai dia,menggatai je lebih...

btw,meaw dah lama tak baca novel,yang ada satu kat umah ni pon susah nak khatam,HAHA

laskar pelangi said...

@sarah mohamad : nak pinjam ?? Meh umah lewww=)

laskar pelangi said...

@asada ryutaro : Hehehehee =D gatal punya pak polisi kan ...

ala...nak jadi jiwang kan..kena layan hobi bersama novel uhh =)

thanks yew(:

laskar pelangi said...

@najihah sahami : orite! nnti pelangi try usha novel tu (;

laskar pelangi said...

@khairil : takde lah hardcore mana pun =D

laskar pelangi said...

@nurul iman rosman : iyewww nurul iman yang cantek bangat;)

orite. nanti pelangi bgtaw ye dear:)

laskar pelangi said...

@cik tqah : meh rumah r..amek novel nie haaa=)

laskar pelangi said...

@siti aziz : orite!

laskar pelangi said...

@mfi : triller? adessss! tak minat..minat jiwang karat punye jerk..hek3

laskar pelangi said...

@meaw : ades! xmao ah abang polis. eiuwwww! =D memang pak polisi walau dah kawen..totap gatai naaaa...


ish! duk rumah tu.sambil tunggu pinangan..bace lah novel. wahaha=D

Related Posts with Thumbnails