Wednesday, April 14, 2010

ratu PENIPU ?


cam best jer title post kali ini. suatu statement yang paling menarik buatku ! PASTI !! aku sangat suka kuasa dua. hakhak =D anyway. bukannya "ratu penipu" itu aku ! tapi apa eak. susahnya nak describe. masih memikir-mikir untuk susun ayat. hehehe sebenarnya aku BENCI kepada manusia yang PENIPU, aku tidak rela DITIPU oleh PENIPUAN. . . tidak rela.tidak rela ditipu !
ratu penipu ! hahaha
suka lagu tu !

dalam masalah ku sekarang. wujudnya kes PENIPUAN ! benci gila bila ku fikirkan kembali statement itu. tapi aku sabarkan diri. sebab Allah lebih kuasa dan Allah yang akan membalaskan dengan balasan yang setimpal

wednesday14april2010
11.55pm


xoxo
kiss and big hug

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails