Friday, April 9, 2010

first jumaat yang suram lagi suam

tanpa ku duga semua ni berlaku tanpa kerelaan diriku. hanya Tuhan sahaja yang tahu betapa pedihnya penderitaan ini. selama ini semua tu aku ingatkan hanya mainan saja. tapi bila dah jadi cam nie. cam satu bebanan yang amat-amat berat jatuh menimpa diriku yang lemah ini. hanya doa yang dapat meredakan hatiku yang penuh dengan kekecewaan. itu semua menjadi kenangan bagiku. kenangan-kenangan dulu semua berlegar-legar di ingatan. dimanakah kegembiraan dulu. senyuman dulu, gelak tawa, keriangan.. semuanya cam hilang dari pandangan diriku. hanyalah tinggal sebagai kenangan di waktu itu. tika ini apabila bersendirian. airmata yang sentiasa menemani diriku yang lemah lagi terluka dek dugaan ini. aku menjadi lemah sangat-sangat. tak dapat nak kuatkan lagi. disebabkan ini tahap kritikal bagiku. semoga Allah mendengar doa-doaku. dan memakbulkan doa hamba mu yang lemah dan perlukan bantuan dan pertolongan dariMu. terima kasih sangat-sangat pada muhamad firdaus jusoh. jasamu dikenang. sentiasa support saya dari belakang. kepada kawan-kawanku pun tidak ku lupa. korang terbaek lah! aina. norly. and yaya. . .

todayisfriday
9april2010
1.09pm

xoxo

No comments:

Related Posts with Thumbnails