Friday, April 16, 2010

pagi yang terang

p/s : gambar hiasan semata-mata

assalamualaikum . . .

ermm. . . wah!
good morning semua!
tetibe plak rajin nak bukak si belog nie. hilangkan tekanan di kepala otaq nie. insyaAllah semuanya back to the normal. amin ! ;) semalam bukan main kepala ku kusut memikirkan something. nak tidur pon macam tak lena. harap sangat-sangat semuanya hanyalah ujian daripadaNya. dan akan back to the normal. Tuhan nak menguji keimananan dan keteguhan dalam menghadapi masalah..

sesungguhnya semua ini mematangkan aku. lebih fikir macam orang dewasa. bukan seperti kanak-kanak dulu. yang sentiasa tidak mengerti erti dugaan dan cabaran hidup dalam kehidupan. apa yang Allah jadikan sekarang bukannya saja-saja. mesti ada sebab dan hikmah dia. hanya Allah sahaja yang tahu isi tersirat pada itu. hope aku lebih tabah lagi. dan kurangkan pembaziran airmata yang sentiasa menemaniku apabila terdetik pada hati ini. aku sentiasa berdoa dan berusaha sehingga semuanya berubah seperti sedia kala. amin :)
best tidur semalam. baring atas katil. selalu baring atas tilam. sakit belakang. semalam selesa jer.. rasa nak cuti lama-lama. tapi apa kan daya. sekarang bukan hari cuti. uwaaaa..
yeahhhh !!
mulakan hari ini dengan semangat baru
yang lebih mematangkan ku
pagi ni dapat jugak download lagu "Pelita" by A.P.I
layan jer lagu tu =)
pastu layan lagu nasyid pagi-pagi
rasa lebih tenang dan suci

xoxo
kiss and big hug

No comments:

Related Posts with Thumbnails