Sunday, April 18, 2010

ketenangan ku kecapi

alhamdulillah. syukur. semuanya sudah selesai dengan jayannya. kasih sayang mereka tidak pernah pupus walau macam mana sekali pon. family first. sayang mama ngan abah sangat-sangat. dia orang lah jantung hatiku. tanpa mereka, aku tidak akan berada di dunia ini. terima kasih mama & abah. love both of u. u always in my heart. fullstop. . .
rasa nak balik rumah jer lagi. rindu mereka sangat! erm.. tapi apa kan daya. belajar mesti diteruskan. dah tak lama kat Dungun ni. nanti pastiku merindui saat-saat bersama rakan. manis, pahit, masam, kelat, masin, semualah. semuanya dilalui dengan sabar. tempoh masa bersama bukannya 1 hari. bukannya 1 saat. bukannya 1 minit. tapi sudah nak dekat 3 tahun. masa yang agak lama. semua kenangan tetap dalam mindaku. sayang korang sangat-sangat. korang jugak lah mencorakkan hidupku dengan warna warni. thanks dear. =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails