Saturday, April 3, 2010

buih-buih chenta

assalamualaikum . . .


moshi-moshi
fulamak. arini bukan main kebosanan lagi. tahap dewa dewi pelangi ! hak3
mengarut itu sayalah! noktah. hahaha
today is saturday 2april2010. hari kedua bagi bulan april. tup tup dah masuk bulan april. cepat masa berlalu. 14april2010 ni dah present projek. gila tol. dah tak banyak masa. cuak bangat. cam mana la projek kita orang tu. ada lagi dalam dua bulan kita orang kena harungi hari bersama-sama kat dungun ni. harap-harap semuanya berjalan dengan lancar dan jayanya. insyaAllah semuanya dalam keadaan OK. bukan KO. huhu masa beredar tanpa menunggu kita. dah nak abis dah diploma. rasa cam baru jerk masuk. tapi dah nak dekat 3tahun aku jadi penduduk dungun ni. banyak kenangan manis dan pahit yang telah aku harungi time duk dungun ni. semuanya mengajar aku kepada kehidupan yang penuh dengan onak duri.
arini. aktiviti aku tak de lah skema pon. cam biasa lah aktiviti di hari hujung minggu. apa lagi. basuh kete. lama gak tadi duk cuci-cuci. sampai bersih dan berkilat. cian DBK selalu jer kotor an. hehehe satu plastic bag besar aku buang sampah sarap yang ada dalam si DBK tu. dah la kaler pearl white. hehehe tapi arini kamu nampak suci jer. sayang kamu si 6767. u make me crazy! cayang kamu ketat-ketat. emmuahh!

bubble of luv


xoxo
kiss and big hug:)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails