Saturday, April 10, 2010

hati kelabu

arini bangun punyalah awal dari biasa. huahua tak lena mata ku tidur. hati gundah gelana memikirkan masalah yang ku hadapi sekarang. hanya padaMu ya Allah aku memohon pertolongan. semoga semuanya selesai dengan jayanya. insyaAllah. doaku hanya untukMu. bantulah hambamu yang lemah ini. bangun-bangun terus pergi basuh dbk. cian dbk. cam lemah jerk aku tengok si dbk.arghhh!!!!
sial punye jantan
bodoh
sial

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

6.36pm
10april2010
update !
huh! lepas solat rasa tenang jerk dari masalah tu. insyaAllah semua ini dapat diselesaikan. amin. tadi rasa cam dah okey. tapi lepas ym ngan adeq. jadi gilak balik. huk3 makin panas hati gua! manusia itu bikin gua naek angin ! engkau tak kemana weh manusia! dajal punya manusia. tak dew hati perot kew sial ! ayat ku mula kuar tak elok di telinga. mintak maaf semua. tak sengaja. nak marah sangat-sangat. daripada pendam menjadi dendam. baik luahkan di sini. tak de siapa yang marah. hukhuk tempat kau hanya di neraka wahai manusia jahat !!! siap la kau. engkau menghancurkan aku. tunggulah masa Allah membinasakan diri kau!! kau hanyalah manusia lemah. tidak dapat lawan kuasa yang Esa. hanya masa menentukannya saat kau dihukum olehNya. sekarang kau hanya boleh lah tersenyum sinis. tapi bila tiba masanya. kau akan menyesal lah manusia!! bodoh ! tak dew otak ka! otak guna tuk benda bodoh. baik lembu dari ko manusia bodoh! siapa kau. asal kau. semua akan ku bongkarkan! dunia ni bukan hak kau sial. tapi hak ALLAH! ada balasan buat orang macam kau. semoga kau cepat menyerah!

kau manusia bodoh cam lembu
baik kucing aku kat umah lagi
bodoh !
f*** u !
u can say come here to hell
pergi mampos lah kau !



xoxo


No comments:

Related Posts with Thumbnails