Tuesday, November 9, 2010

sentiasa berdoa yang terbaik untuknya.

.Assalamualaikum dan Salam Sejuk.


alahai. sejuk bukan sebarang sejuk tau. tadi terpaksa bermain hujan. hujan turun, aku plak berlari-lari anak menuju ke kereta. aku kuar bersama keluarga. beli belah barang dapur. tup-tup kena jadi driver plak. haish! dah biasa. hehe | kesejukan jugak bermain hujan. dah la berlari anak. segan siot di tengah bandar metropolitan *kota bharu tak jadi metropolitan lagi la wei. haha | lepas pada shopping tu, apa lagi. pergi penuhkan perot dengan makanan. alhamdulillah dah kenyang. aku duk order chicken chop bersama jus honeydew. perghhh ! sedap campur habis. tapi tak sampai menjilat jari pun okey. agak-agak la, aku bukan pelahap pun. kita orang pergi ber-empat (mama,abah,adik bongsu,aku yang comel) *giles perasan. kan. lepas makan, terus pulang ke rumah. bagus tak. *nak perasan kejab.


.i miss him.

ok lah. stopkan story pasal hujan dan beli-belah. yang merupakan salah satu kisah hidup ku buat hari ini. hurmm. dalam hati penuh risau, gusar, tak tentu arah, rasa tak sedap hati, rasa nak pekik kuat-kuat biar semua orang terkejut, rasa nak ada duit penuh akaun, rasa nak menangis pun ada. penuh dengan unsur-unsur kesedihan dan kegeraman. namun, aku harus ku tabah dan cekalkan hati. itu adalah dugaan hidup. tak semua hari dan masa kita akan gembira dan tersenyum kan. dugaan itu perlukan pengorbanan kita dan menguji keimanan kita sebagai umat Islam. insyaAllah semuanya baik. aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuknya. jangan bimbang, walaupun hati ini jauh. tapi hati ini sentiasa mencintai hati di sana. terasa nak terbang dan datang intai hati orang kat sana. sabar tau dear, ada hikmat di sebaliknya. orang kat sini tau orang kat sana punya kepala tengah serabut. so, orang kat sini dapat mendoakan yang terbaik untukmu. i miss u so much. miss your smile. miss your voice. miss all about you. always thingking for you dear. *muka rindu.

rindu maknanya sayang kan. so, aku sayangkan beliau. aku sentiasa bersamamu walau susah senang. insyaAllah kita sama-sama tabah menghadapinya bersama. amin.

.bye.

xoxo
kiss and big hug

3 comments:

Enna Banana said...

u miss him and i miss u tau syg! hehe

laskar rainbow said...

hehehe. thanks cik banana!
miss u to0o~ muahhxx~

miSsh chiOrikA said...

hurm . pe yg pelangi rase same wiff me lol .. huk .huk . tersentuh lak bile bce entry kli neyh :(

Related Posts with Thumbnails