Tuesday, November 9, 2010

award.thanks princess.

.Assalamualaikum dan Salam Senyum.

tengah hati gundah gelana. check chatbox. tup-tup princess5050 kasi award. thanks dear. walaupun dah pernah dapat dah award tu. pelangi grap lagi award tu lagi sekali. thanks again girl. xoxo~


7 things about me :

memang obses dengan pink. kemana-mana pun bila dah ternampak benda or something yang comel, lagi-lagi kaler pink. terus terpikat. memang gedix kan. so, ada ku kesah. wahaaa.

gile lensa. yang tu korang dah tau kan. so, senyap-senyap eak.heee!

tak boleh berpisah dengan si lappy, n95 dan si dbk ku. love u. 

anak tunggal perempuan dalam keluarga. *senyum manje.

memang memang memang suka sangat dekat pelangi. warnanya sungguh ceria. *berapa banyak memang la.

bila nak kawen nie. *giles gatal dan miang.

memang cintakan si meow sangat-sangat.sape-sape pembenci meow. jauhi aku please. haha


xoxo
kiss and big hug

No comments:

Related Posts with Thumbnails