Sunday, August 22, 2010

hey awak. saya suka awak.

Assalamualaikum


hai sunday. kau kembali. ingatkan boleh la rehatkan diri. tapi kena habiskan masa untuk koko. sangat malas sebenarnya untuk aktiviti sebegitu. tapi harus buat rajin. kerana ia adalah penting untuk jam kredit. so. ikut jela flow dia. sumpah tak berminat aktiviti seperti itu. kerja melambak lambak tak complete kan lagi. boleh plak goyang kaki sambil gulung-gulung rambut. pastu duk berangan. maaf kalian. memang itu perangai aku. tapi kan, segala apa yang di impikan bermula dari angan-angan kosong kan. so jom berangan sama-sama. sekarang ni kepala otak tak berapa nak betul sikit. eh. bukan tak betol cam orang giles. ok. harap jangan salah faham. ini semua disebabkan aku memikirkan pasal lab test untuk programming. sangat ngeri lah. rasa tak nak hadapi hari tu. omg. esok kena submit tutorial statistik. tapi aku bermalasan lagi. adoiya. weh korang. tolonglah nasihat aku ni sikit. hahaha || asyik sangat dengan ' mukabuku '. maaf ye laskarpelangi. dalam test. takde soalan pasal ' mukabuku '. ingat tu. 3hb september nanti pasti hari yang mengerunkan jugak. test math & statistik. hanya beberapa hari lagi. please jangan sangat bersenang lenang ye laskarpelangi. before balik, kena hadapi jihad. wish me the best blogger sekalian. aishh sangat lah malas. ok lah. setakat ini sudah. pukul2 nanti ada perjumpaan untuk koko. solat dulu.



xoxo
kiss and big hug

6 comments:

Mohd Fahmi Muhammad Mubarak said...

Selamat berjaya dalam menempuhi ujian yang bertimbun-timbun...

laskar rainbow said...

terima kasih yew.;)
selamat berpuasa

yenyenpreng said...

good luck..n selamat berpuasa

laskar rainbow said...

thanks yew..;))

penaberkala said...

good luck ya
tutup bukumuka, bukak buku lain jap :)

laskar rainbow said...

aha..kalau lah cepat leh ubah sikap buruk tue..kan baek...hek3

Related Posts with Thumbnails