Thursday, August 12, 2010

Bulan RAMADHAN yg penuh keberkatan. ;)

Assalamualaikum

alhamdulillah. kita semua telah masuk ke bulan yang penuh dengan keberkatan. di mana bulan Ramadhan. bulan yang paling mulia dari bulan lain. hari ni, sudah 2 hari kita semua telah berpuasa kan. alhamdulillah sekali lagi, Allah bagi kesempatan ini untuk aku berpuasa lagi untuk tahun ni. rindu plak time berbukak puasa kat rumah. tahun lepas, aku berpuasa kat Dungun. dengan izinNya, tahun ni aku berpuasa di Bangi plak. semakin jauh dari mama abah. semakin rindu membuak buak yow!! dah la kt sini. nak beli untuk juadah berbuka, kena pergi beli kat cafe. bkn cafe kolej sndiri. tp kolej sebelah. ahaks! rindunye nak minom air tebu. memang masuk ahh kalau berbukak dengan air tebu. campur plak dengan kuih2 peveret. rindunye kat kb. tak sabar nak balik, walau lambat lagi. huuu~ sabar jewla. itu suatu kepastian kan.

rindunyew ngan kueh2 klate !

1st day berpuasa kelmarin, 11Ogos2010 - dengan bersahurkan air milow. ermm. redha jewla. di perantauan kan. hekhek~ ;) tapi time berbukak puasa tu. makan nasi goreng. uhuu. sebab lauk pauk sudah kehabisan. sob3x.

2nd berpuasa 12Ogos2010 - hari ni okey skit. sahur ngan nasi ngan ayam pedas. ;) hekhek~ nieh aku beli nasi dengan sambal sotong tambah ngan telor untuk berbukak puasa. alhamdulilah ;) bila lah boleh nak pergi bazar ramadhan ni. tak sah bulan puasa tak pergi bazar kan . .

hari nieyh. punye lah jalan jauh. dari luar ukm. pergi FSSK. nk tnggu bas kan. pergi kelas pun lewat. seb bek oke jerk. HAHA. jalan pnyewlah jauh. dah la puasa. huuu~ semata2 tuk kad matrik. kui3

selamat berpuasa semua :))

xoxo

kiss and big hug :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails