Wednesday, August 25, 2010

tidur 3 jam kot

Assalamualaikum . . .



selamat. dah lepas hari yang memenatkan aku. tiap hari rabu memang buat ku penat sikit la. dengan kelas habis pukul 6petang. campur dengan musim puasa. letih jugak la kan. wuhuuuu. agak melampau. semalam tidur dalam 3 jam kot. giless! balik dari koko pun dah pukul 2 lebih pagi. pastu terus sahur la senang kan. dalam pukul 4 lebih camtu baru lelapkan mata. tu pun fikir ada kelas pack, tu yang kena lelapkan jugak si mata mata. kalau ikutkan hati, memang tak nak tidur. nak berjaga jerp. memang penat la kalau tak cukup tidur. mid test untuk statistik ditunda pada 24hb september plak. jadi. leh rilex sikit. tapi. aku rasa aku rilex banyak kot. tak sedar-sedar betul lah aku nieh. huhh. problem ptptn plak. sakit hati jugak. sebab lupa giles pasal nak settlekan benda tu awal-awal. takpe lah. sabar kan. dengan perasaan power punya ' bosan '. tadi duk main tukar-tukar themes mozilla firefox. dengan yang bercorakkan pelangi. sekarang corak vintage. sangat menarik main-main benda tue. dalam 4 5 kali duk main tukar. last duk suka yang nie.




pagi tadi. fuh. macam ada setan duk bergayut jerk dekat kelopak mata. tapi kan sekarang bulan mulia, bulan ramadhan. setan semua di ikat. giles punya ngantuk lah. dalam kelas memang tak boleh nak fokus mana. kelas petang lagi lah buat ku rasa nak jerk lentok kat situ. tapi takpelah. simpan hasrat buruk tu kan. hanya Tuhan jerk tau betapa ngantuknya aku hari ini. yeah. mama call tadi. hepi plak. ngeee~ miss u.

bye

xoxo
kiss and big hug

2 comments:

diraja22 said...

kelas pun penting, tp bagi masa utk badan rehat jg..

laskar rainbow said...

yewlah..mmg penat ah cmtu..

Related Posts with Thumbnails