Friday, October 22, 2010

when i love this feeling.


.Assalamualaikum.



hey kawan ! jangan terkejut pelangi chenta meng-update si blog. *buat muka fenim. bukan nak tunjuk bijak ke cerdik pandai. memang anda perlu celik mata luas-luas. (itu hanyalah senaman mata untuk malam ni). bagus tak aku malam ni. sebenarnya, malam ni kena buat mata besar kot. karena. eh. kerana. wahai programming sayang. kenapa susah sangat nak fahami anda. aku amat ikhlas nak sayang awak. tapi awak jual mahal tau. sampainya hatimu. nanti aku cintai selain awak baru tau. jangan nak tunjuk ego sangat ok. dah la debab macam tu. tak boleh nak manja-manja selalu. lain kali diet ek. dah macam apa ntah ni berat semacam. tapi, kau tetap hensem di hatiku *ayat jiwang. so, awak tak boleh la nak buat lagak lagi dengan aku. kena cuba berani mendampingi aku okey. im your sweetyheart. so, awak mesti tak boleh debab-debab lagi. baru disayangi selalu. kan. bukan nak komen macam-macam pasal awak. tapi ini luahan hati yang luluh. awak jangan sedih tau. dalam hati ini memang mencuba untuk bersama dengan awak. awak janganlah sombong sangat. ni buat sombong camtu. cam mana mau jadi sweetyheart orang kat sini. 

.bye.


xoxo
kiss and big hug

2 comments:

LUKISAN PENA said...

teruskan perjuangan yang belum selesai...yea..

laskar rainbow said...

yew....thanks;))

Related Posts with Thumbnails