Sunday, October 10, 2010

happy birthday sayang.


.Assalamualaikum dan Salam Ceria.

happy birthday sayangku.

oh my darling.

i love u so much.

korang semua nak tau tak arini bufday sapa. cepatlah teka. !

haishhhh! korang ni. malas jerk kerja...

happy birthday PELANGI CHENTA !!!!

sudah setahun kamu. banyak benda yang telah kita lalui bersama.

10. 10. 2010 ~ cantik jerp tarikh hari ini. 

rindu. sayang. sedih. gumbira. semualahhh aku lalui bersamamu kan. thanks dear.. terkejut jugak dan tak sangka yang pelangi chenta sudah berusia setahun. macam baru jerk pelangi chenta dilahirkan.. ingat lagi. pelangi chenta dilahirkan pun sebab nak dapatkan markah. kerana itu adalah assignment masa sem  5 dulu. dulu ngadap pelangi chenta semata-mata untuk dapatkan markah. tuptup jadi jatuh chenta nak berblog. ehehe. 

.bye.

xoxo
kiss and big hug

5 comments:

~eZmALiZa~ said...

wow...happy birthday! huhu... :P nway, ezma nak mintak maaf kat wanie...sbb xbuat tag yang wanie bg.. actually, ezma ade fobia sket nak join contest pasal shawls ni...hmm...ade cerita disebalik itu..maafkan ezma yer...

nway, ezma ade tag untuk cik laskar pelangi ni... :) kalo sudi, jawab yer... :) sayang wanie...

ZaHiDa said...

wah.. hapy birthday dear.. :-) hihi.. nk ty, cmni nk bt no rigt click tu eh? heee

ramadhanblog said...

selamat hari jadi

Kuman Chaos said...

baru setahun... kalau baby baru dok belajar meniarap?

tahniah untuk 10 tahun lagi insyallah..
kuman "Dapat RM55,000..." Entry

laskar rainbow said...

ezma :thanks dear..maseh baru lg dalam bidang blog nie...ehehe...oke dear..nnty wanie amek tag tu..thanks auwww..:))

zahida : thanks eak!! ouhhh~ tu gune code dear..

ramadhanblog : trimas :))

kuman chaos : tuela..meniarap tu belom tentu..ehehe...terima kasih atas sokongan anda...

Related Posts with Thumbnails