Monday, October 18, 2010

bila pelangi jadi warna warni.

.Assalamualaikum dalam Salam Ceria.

********************************************************************************
moshi-moshi. senyum selalu. kalau tak nak senyum, jangan paksa eak. hehehe | hari dengan kepenatan sudah bermula. kenapalah hari minggu cepat jerk berlalu kan. tak puas lagi nak bangun lambat. ehehehe | memang hobi yang tak bagus kan. takpe, asal tak kacau orang. walau hari ni, just ada 1 kelas tutor jerk. kelas programming sudah tamat. yewlah, sebab dah habis topik. tapi kepala otakku masih kadang-kadang blur dengan subjek tu. bukan kadang-kadang, tapi selalu jerk blur. haha.


hari ni. daftar kursus untuk sem depan. macam cuak jerk nak lalui. ehehe | walawehhhhh! next week dah final exam. takutnya. dah la dengar khabar pasal final exam dianjak dari tarikh sebenar. harap-harap semuanya berjalan dengan lancar. insyaAllah. tapi MALAS. cam mana nieyh. adoiya. kenapa lah liat sangat nak mengadap buku. nak sentuh pun malas, apatah lagi nak mentelaah. haha |


.inikah cinta.????
eh ! jangan salah faham. tengah dengar lagu tu, by Akim kat radio era. hahaha...

oh jantung, oh nadiku. giles jiwang karat. maaf. tutup mata semua eak. haha | sayang dugong. haha. dalam hati ada taman bunga kot. bunga apa eak. agak-agak??? bunga ros kot. cun sikit. tak mau bunga raya. hehe. oke lah, nak akhiri kat sini dulu lah karya ku. chehh! *giles ngadew. tata titi tutu. see u all. 

.bye.

xoxo
kiss and big hug

4 comments:

~eZmALiZa~ said...

hoho..gudluck wanie for the final exam..ezma nyer final lmbt lg..tp cuak jugak la.. :D haha...

wanie, cepat jugak eh u korang register subjek..hihihi...

laskar rainbow said...

okey dear. ezma bila final...??

tuela..kiranyew dah lewat tu wanie register sbjek...sbb org len dah wat last week lg..ehehehe

Yui_Wani said...

Woot woot~! nak abis sem ye? :D

laskar rainbow said...

a'a dear. dah nak abis sem. cuaknyewww~

Related Posts with Thumbnails