Sunday, May 30, 2010

tesco oh tesco


moshi moshi
hai semua ! rasa rajin plak nak update si blog malam nie. hehe post kali ni aku nak story pasal arini la. tak kan esok plak kan. hehe arini dari pagi duk rumah jer. dalam pukul 5lebih tadi jer kuar. kuar dengan mama, abah & adik. ermm. plan memang nak pergi tesco. mama nak cari barang hadiah untuk wedding kot. ngee~ sambil tu nak shopping untuk barang dapur. kami pergi ber 4. naik si DAH97. hehe ramai jugak la orang kat sana. mungkin disebabkan hari minggu kan. beli macam macam. aku siap pau baju tshirt hitam. hekhek :D pastu mama belikan blous warna grey. thanks mama. harap harap aku pakai lah yea. sebab aku kureng sikit dengan blous. lebih selesa dengan tshirt jer. nampak sempoi & boleh lar.. pergi beli donut kat big apple. ngeee~ pastu makan kfc. ayooo. kenyang. alhamdulillah :) aku siap bergambar lagi. thanks to my bro. jasamu dikenang. chewah! hehe


29may2010friday
xoxo
kiss and big hug

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails