Sunday, May 9, 2010

hari yg PANASSSS!

moshi-moshi semua !
hari yang panas. cuaca bikin aku malas nak buat kerja. huhuhu kertas final tak terbuat lagi. adoi. tu pun nasib pagi tadi rajinkan diri basuh dbk. huhu malasnya. bila la nak rajin ni. huhuhuhu plan nak pergi pulau. cancel ! huhu~ xpela, next time, panjang umur. dapat kita pergi bersama ye kawan-kawan. tadi cakap kat adik pasal plan nak bercuti with member tak jadi. digelak-gelak pulak. takpe.takpe. huh! pastu dia cakap abah nak pergi pulau perhentian. yeaaah! jadi kena balik awal sikit. huhu ~ hari ni duk mengadap si kertas final. sudah penat nak buat. adoiya. hukhuk


anyway. happy mother's day !
mama! rindu nak peluk cium lah. sy bhgia bersamamu!
luv u sampai mati ~
kaulah segalanya buatku. hidupmati ku bersamamu
emuahh !

xoxo
kiss and big hug


No comments:

Related Posts with Thumbnails