Sunday, May 2, 2010

" say goodbye KB !! "

Assalamualaikum
alhamdulillah selamat jugak sampai ke destinasi yang membosankan. haha oh dungun. lalalala. . . arini rasa liat jer nak bangun. sebab rasa tak puas lagi nak berdrama atas katil. huhuhuhu rindukan sang dayang jugak. i gonna miss u sayang. pagi tadi pun mama yang kejutkan solat subuh. sebab si kakak tidak sedar dari tidur, betapa lenanya tidur tanpa selimut. semalam pun tertidur. selimut pun tak. hehehe penat sangat kot. bangun-bangun terus duk fikir pasal kena balik dungun. malasnya nak balik dungun. tak bersedia lagi. sekarang sedia untuk enjoy-enjoy bersama family. kemas barang yang sepatutnya. dalam pukul 12 tengah hari camtu la aku bertolak. ayu tumpang aku. thanks mama sediakan barang-barang yang nak aku bawak. hehe sayang mama sangat-sangat. siap mama tempah kuzi dengan roti jala. semata-mata sebab aku nak bawak dungun. thanks again dear. abah yang suruh. hehe rindu mama, abah & adik-adik sangat. huhu tak puas lagi nak bergurau senda. hukhuk rindu bad jugak. si gemok plak pregnant lagi. haha subur betul dia. dah la garang nak mampos. hehe

sunday2may2010
6.25pm

xoxo
kiss and big hug

1 comment:

nlyana said...

got an award :
http://chocolatebodyshop.blogspot.com/2010/05/gorgeous-blogger-award.html

Related Posts with Thumbnails