Sunday, May 16, 2010

akhirnya hujan yg turun membasahi bumi Dungun


bangun bangun jer tidur dengar hujan turun dengan bestnya. wahwah!! selalunya cuaca panas jerk. dah lama tak hujan kan. redup kejab. baru menarik. menyegarkan rumput rumput kat halaman rumah tu. biar jadi hijau sikit, ni duk warna kuning. hehehe sejuk kejab bumi Dungun ni. cool cool :)
teringat zaman kecik kecik, masa hujan lah paling bahgia. sebab leh mandi hujan. basah jer baju kan. pergi round satu kampung time hujan sambil naik basikal. suka betol zaman dulu dulu. tak risaukan pasal demam pun. pastu mula lah selsema la apa la kan. hekhek the memory always in my ROM (read only memory). memory yang tak boleh diubah ubah dah. dah jadi WAJIB dalam life ku. kat kampung, bila time hujan. memang nyaman habis lah. dengan rumput kehijauan. pokok pokok getah yang segar sentiasa lah. memang pandangan yang menarik lah. rindukan masa itu. tapi masa tak kan dapat berulang. hanya kita sahaja yang akan mengimbas kembali memory itu.
i love hujan ;]

malam ni makan nasi lemak + nescafe ais. yumyum. sedap air je. nasi tak abis. hu3 already buat lagu soko as a ringtone sms. hikhik ;]

tonight : harus. bukan sunat. untuk study data comm. tapi m a l a s :)

16may2010sunday

xoxo
kiss and big hug

No comments:

Related Posts with Thumbnails