Tuesday, May 4, 2010

arghhh! akibat tidur yang panjang..

haa.. entry aku kali yang entah pape. hahaha tidur ?? peveretku time dah takde kerja. kelmarin. aku memang tidur punyalah lama. campur dengan duduk rumah tak cukup tidur. jadi topup balik lah. tidur leh main topup eak? haha wtever. haha semalam punya lah sakit kepala ni. sakit yang amat. tak pernah lagi sakit sebegini rupa. hanya Tuhan jer tahu. lepas mandi la jadi macam tu. lepas solat terus baring. letak minyak kat kepala, berdenyut-denyut jer kepala nie. arghhhh! sampai aku basuh muka dengan air bacaan ayat al-quran. ermmmm.. pastu makan panadol sebijik. dalam pukul 12 lebih kot aku terbangun. kepala dah okey sikit la time tu. alhamdulillah. bangun-bangun aku siapkan kerja dan kerjakan solat isyak. lepas tu tidur balik. haha. . . hari yang penuh dengan tidur =D

tuesday4may2010
2.40pm

xoxo
kiss and big hug

2 comments:

nlyana said...

jom tido lagi :)

laskar rainbow said...

xmo tido lama2....kasi aku kepeningan~
hahaha...

Related Posts with Thumbnails