Tuesday, May 11, 2010

akhirnya ;D

assalamualaikum. . .

bermood ceria + kenyang :)
hehe baru jer balik. tadi pergi mesramall. pergi beli air kat starbuck. best yang AMAT. berbeza la dengan ais blend kat pasar malam. harga pun berbeza. hehee kita orang pergi ber-empat (laskarpelangi, daos, aina & yaya) tadi pun makan nasi goreng kampung. kenyang. alhamdulillah. mood nak study cam hilang jer malam ni. ya Allah, bantulah hambamu yang lemah ini. amin.



hatiku cam nak gegar jerk. haha lawak pulak rasa. kuangkuangkuang. biarkan lah orang yang kepala otak masuk air tu hidup dengan duniawi dia. asal dia bahgia. bahgia ke? haha lantak ko lah! ada aku kesah !! haha =D hidupku tiada kaitan dengan hidup dia. buat pa nak amek tau sal orang tu. bikin buang masa. bestnya minum air tu yang kat starbuck. lau leh minum selalu kan best. hehe ;) yummy. . .
anyway.thanks mama send pic. rindu mama sangat-sangat tau. sampaikan buat gambar tu wallpaper lappy. luv u. emuaah!
tuesday11may2010
11.11pm

xoxo
kiss and big hug

No comments:

Related Posts with Thumbnails