Saturday, June 12, 2010

Kalau orang melayu dengan nasi lemak. orang india dengan capatinya. orang cina dengan sup. mamat punye orang dengan nasi beriani...

moshi moshi
selamat petang semua !
oh yeaahhh bersemangat sungguh hari ini.. ( senyum kambing )
bukan senyum kat kambing tau. jangan salah faham. hahahaa..
hari ini. tidur lewat. tapi bangun awal. awal sikit jerk. kihkihkih
ayuhhhhhh ! ke dapur...mama panggil camtu lah tadi
mengajak si anak dara tunggal nyer menolongnya kat dapur
mama cakap arini nak masak "Nasi Beriani"..
korang kenal tak ape kebenda nasi beriani tu. bukan nasi berani tau
hekhekhek (makanan tuk jadi berani..) melawak jew..dah lama mama tak masak camtu..rindu jugak lah mama masak nasi tu
walau ape2 pun yang anda semua makan kan
mesti anda lebih suke. lebih gile2kan masakan mak/ibu/mama/umi korang kan..
itulah. air tangan ibu lebih bermakna
bukan main lagi aku duk dapur hari ni
tak tau nape jadi rajen gile arini
selalu tak cam ni
tak perlah yew. hekhek
mama pun tadi ngajar masak "Dalca"..
hidangan untuk hari ini
antaranya :
nasi beriani
dalca terung
pajeri nenas
ayam masak merah
arca timun

bab arca timun tu aku buat sorang auw. aku tlg buat air blackcurnt ag..
hehehe
best jugak la makan tadi..
tapi tak leh makan banyak.. nasi dia muak kan.heee
korang plak amacam? suke tak dengan nasi beriani...???
:)


xoxo
kiss and big hug


3 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.suke!
.sume makanan i suke! ;p

diriku said...

best2..he2..da follow da..

laskar rainbow said...

intan : hehehe..;)
diriku :thanks yew

Related Posts with Thumbnails