Sunday, February 14, 2010

oliday "raye cine"

Assalamualaikum..

arini rase bosan jerk duk umah. nak kuar awal-awal malas gak.
jadi lepak jerk atas katilku
nanty windu kat katil, baek habiskan masa seharian bersama katil.. hehe.. tak masuk akal tul. esok dah nak balek dungun, adoi.. nanty mula lah bosan ngadap dungun. campur plak dengan masalah. huh ! post nie aku nak cerita sal aku otw balek kota bharu last thursday. hehe
ari tu memang aku cuak gile pikir sal lesen ku. lesen ku mati 11 februari 2010. fuh! nak renew, tetibe orang kt post office ramai bapak ! terlampau ramai. jadi aku amek keputusan. nak renew lesen kt KT jerk. senang. jadi balik jerk ke rumah. cepat-cepat kemas bju dan sebagainya.
terus bertolak. aku pulak ditemani dengan si norly. thanks norly ! ;)
da sampai KT dekat pukul 4 lebiyh dah. sedih ase. JPJ da tutup !! arghh! tension tul masa tu. sebelum hantar norly balek, aku suh dia tunjuk jalan nak g MCD. da la seharian tu xmakan. jadi rase nak makan r plak. aku beli la satu set Mchicken. yummy ! ;)
pastu hantar si norly balek umah. aku drive sorang la balek KB. dalam kol 6 petang bru aku bertolak balek. singgah kat kedai keropok lak. duit aku terbang RM20. hehehehe..

aku sampai umah dekat kol 8 lebih kot. camtu ah. dah lupe.hehehe.. dah la malam tu tension tul drive. kereta banyak betol. trailer besar pown banyak. nak memotong pown susah. bikin marah adew arh. hehehehe...
cuak jugak first time drive lewat cmtu. hurmm.. takot ade ape2 jerk tengah jalan. ag pown aku nie seorang perempuan yang lemah kan. alhamdulillah xde ape2. balek umah dapat gak lepas rindu kt si bad tersayang! love u sayang !



xoxo,
kiss and big hug :
)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails