Monday, March 18, 2013

Dalam Doaku


Assalamualaikum .


Pejam mata. Kenyit mata. 
Hurmmmm hati sebak. Jari kaku. Kaku itu perlu bila lama tak up entry. Mungkin? 
Setiap yang berlaku ada 'probability'. Bukan setakat subjek statistik je ada 'probability'. Lalui hari hari pun ada kira-kira jua. Asal bahasa nak sarkastik sangat ni.

Ah. Benci dengan jiwa kacau ni. Rindu itu suatu penyeksaan.
Penyeksaan yang sangat dasyat. Yang tak mampu nak luahkan. Hanya mampu simpan diam-diam dalam hati. Tunggu masa untuk meletup. Meletup bila tiba hari dia. Oh bila tu. 


Terfikir. Terkedu. Termenung. Tertaip plak.


Eh ehh..


Asal ni, hurmmmm. Takde idea. 



Hai awak yang jauhhhhhhhhhh sangat di mata. Biar la kita dalam negara yang sama, di bawah langit yang sama, di bawah cahaya bulan yang sama. Hati saya tetap rasa jauh pada awak. Saya rindu. Awwww !


Jiwang sangat ayat. Kalau cikgu bm tengok, mesti menyesal mengajar ABC dulu. Sebab bila dah besar, sibuk nak taip yang jiwang jiwang je. 


" Dalam hati ada bunga la cikgu. ." Hihihi


Selamat hari lahir awak. Insan yang saya rasa happy, sedih bersama. Ada masa susah senang, awak ada membantu. Semoga peningkatan umur ni, awak lebih cekal hadapi dugaan hidup yang masih jauh ke depan, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Tahun ni tak boleh nak pos kad birthday kan. 


Sedih seminit. 


Okey. Saya faham, ini dugaan awak. Dugaan kita jugak. Buat kita sama-sama tabah dan think positive. Semoga awak baik-baik je kat sana. InsyaAllah segalanya dipermudahkan olehNya. Tunggu saya habiskan belajar dengan jayanya untuk sem ni. Kita sama-sama usaha untuk berjaya tamatkan sesuatu yang penting untuk kejayaan masing-masing. Fightingggg !


*rasa sebak*


Awak dah duapuluhlima tahun. Harap matang la sikit. Tak payah nak macam budak sekolah lagi. Rindu nak dengar awak buat lawak yang kadang-kadang buat saya rasa nak sekeh kepala. Sebab lawak. Awak maharajalawak saya. Much love .


Orang lain punya hari lahir. Tapi, orang lain teringin nak makan cupcakes. Takpelah, tolong makan untuk dia. Bab makan, no hal punya. Wiwiwiwiii ..

"Yang dot dot warna pelangi tu saya punya, yang biru awak punya "

"Tapiii, saya tolong makan eh yang awakkk.. "   Hihihihihi (^,^)





Sedap cupcakes comel ni. Yang biru rasa bublegum. Sedap sangat. Rasa nak balik rumah, buat cupcakes vanila. Hurmmmm -__-

Sambung nak mengadap novel 'sebenarnya saya isteri dia'. superbest !


xoxo
kiss and big hug

7 comments:

MarnieyZ said...

alololo, sweetnya. heppy birthday.
be strong, dugaan tu. :)

luqman zakaria said...

cute betul...ade lg x ??nk stu..huhu~

asHa Zain said...

ala tomeynyer...moga hubungan korang kekal smpai bila2 tau..!(:

syakey said...

sabar ehhh.

takpa. nanti jodoh sampai, kawen!

;D

insyaAllah.

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

sabar ye.... apapun, bagi la ena satu cupcake tu.. hihikhik.. tak pernah lagi rase cupcake bubblegum.. huuuuuuuuu

Jαnnαhツ said...

waah.... the spot yg kat bangi tu eh? awak kenal wawa ke?

Namee Roslan said...

comelnya !! may Allah bless you always sweety ! :D

Related Posts with Thumbnails