Sunday, October 6, 2013

Rezeki Sebelum Konvo :)

Assalamualaikum  :')


Rinduuuuu nak terjah blog orang. Dah lama rasa tak terjah sana, sini. Eermmmm dengan sekarang ni dah start dunia baru- tiada lagi istilah student. Tiada lagi istilah penganggur. Kini, sebagai pekerja. Nampak dewasa sikit. Kekekekee ..


Kiranya ni entry yang pertama untuk bulan OKTOBER. Hai Oktoberrrrr , macam-macam dah berlaku bulan ni. Biarlah Oktober baru bermula. Takpe. Takpe. Itu semua dugaannya. -____-


.google.


Tak payah sedih-sedih. Akhir bulan ni kitaaaaa konvooooo! Alhamdulillah, lepas dengan jayanyaaaa. Terima kasih mama abah sebab support. Akhirnyaa, degree tanpa pinjaman ptptn :')


Nomnomnom :-)


Happy-happy jugak. Raya haji tak dapat balik. Sedihhhhhhh sangat. Mane pernah tak balik waktu raya. Demi nak konvo, kita tabahkan hati beraya kat KL. Aduhai, rindu dengan lembu-lembu sekalian. I will miss you, myfamily, mymeow, myrainbow. Nanti datang jengukkkkk orang kat sini eh?  -,-


Kena banyak bersabar nak hadapi dunia yang macam-macam ni. Semoga dilindungi olehNya daripada orang-orang jahat dan sentiasa diberi petunjuk ke jalan yang lurus. Amin :))


Macam tak percaya jugak, sebab dah sebulan lebih kerja. Walaupun diri ni mane nak pandai sangat buat kerja. Nasib pengalaman kerja waktu internship dulu, banyak membantu sedikit sebanyak. Alhamdulillah, itu semua anugerah dariNya. Segala yang terjadi, ada hikmahnya. Kannn..


Oktober with love.
Bulan depan , birthday girl. Anniversary. Ehh . Hihihi

Okbye!



Much love
xoxo and big hug

7 comments:

Teena Tna said...

Tahniah dah nak konvo.
Mesti rasa dah dewasa kan bila dah start kerja.
Btw, all the best!

Syazwani Mazlan said...

Kerja apa sekarang? best kan pegang duit sendiri? hehehe.. btw, selamat berkonvo.. tahniah yer ;)

nanakimie said...

alhamdulillah...keja da,nana xaply memana lagi...hee...sonok duk umah:)

hasyimahshe said...

happy birthday in advance!

Hafizin Jamil said...

bila nak belanja kfc ni..duit gaji dah masuk kot. haha

Normala Ab. Shukor said...

Salam kenal..selamat tahun baru...selamat menempoh alam pekerjaan... apa pon yg kita buat asalkan kita bahagia k!

Normala Ab. Shukor said...

Salam perkenalan....Tahniah yer and good luck utk keje baru!

Related Posts with Thumbnails