Friday, September 28, 2012

Rahsia Allah



Assalamualaikum   .


Tak mampu nak menaip. Biar lah jari rasa nak update entry pun. Tiada siapa yang kekal dalam dunia ni, semuanya sementara. Sesungguhnya dari DIA kita datang dan kepada DIA kita kembali... 


28/9/2012 (Jumaat), dapat sms & misscall dari mama. Kita ni drive nak balik kolej, sampai bilik... Terkejutnya dapat berita bapa saudara menghembuskan nafas terakhir. Innalillahiwainnailaihirojiun.. Semoga arwah di tempat dikalangan orang-orang yang soleh. Tak lupa pada Chesu, semoga sentiasa tabah menghadapi ujian hidup ni. Allah lebih sayangkan arwah. Kakak sentiasa doakan kesejahteraan keluarga Chesu. Hero-hero Chesu, jangan nakal-nakal sangat, jaga mama baik-baik. Jadi anak yang soleh untuk mama abah. 

-___- *gambar dicekau dari abg google.

Rasa nak menitis airmata. Kakak tak dapat nak balik nak tengok arwah untuk kali terakhir. Doa kakak dari jauh je ayah pi. Terima kasih jasa selama ni. InsyaAllah dipermudahkan urusan di sana. Amin.



Rasa nak balik Kelantan :-(


xoxo
kiss and big hug

13 comments:

hazanis said...

banyakkan bersabar eh awak...

boni kacak said...

Al-Fatihah.. semoga arwah ditempatkan di tempat orang2 yang beriman dan beramal soleh di sisiNya..amin..

cik nana said...

al-fatihah. ajal maut rahsia Allah..takziah dan banyak bersabar ye..

Syazwan Che Deraman said...

nampak macam arwah tu baik sangat dengan pelangi kan?.

Dari-Nya kita datang, kepadaNya, kita pulang..

Iffah Afeefah said...

memang benr2 rahsia Allah kan?

#al Fatihah

onie said...

al-fatihah,sabar eh awop deh...

Ahmad Syuxer said...

yang hidup pasti akan merasai kematian..apapun takziah kepada wanie dan keluarga arwah

al-fatihah

Wawa Tasliman said...

takziah...

Mamasya said...

Alfatihah.moga rohnya dicucuri rahmat.

Khalilah MNor said...

Salam takziah ye... Semoga bertabah... InsyaAllah...~ Salam ukhuwwah dari saya...:)

P U C A T said...

banyak berdoa sayang ;p

wawa abdullah said...

takziah ye awak..

Namee Roslan said...

takziah dari saya. al-atihah :(

Related Posts with Thumbnails