Friday, March 26, 2010

rindu cik dayang **


Assalamualaikum . . .
tada ! wink** wink**
bestnya kalau boleh terbang di awan biru. leh cari sang pelangi time kebosanan. bestnya. nikmatnya kalau leh ketemu sama pelangi. pelangi yang menceriakan hidup si awan. yang sentiasa bertugas mengikut tugasan yang di arahkan oleh Allah. si orbit turut bergerak dan berputar mengikut putaran yang ditetapkan oleh-Nya. semuanya adalah kebesaran-Nya. hanya Allah sahaja yang dapat mengubah segalanya. tiada yang lain selainNya. begitu besar kekuasaanNya. indah dunia ini dengan nikmat yang ditentukan olehNya. semuanya untuk makhlukNya. jadi tugas kita sebagai makhluk, sentiasa bersyukur dan mengikut apa yang disuruh olehNya. bukan melanggar arahanNya. rindu sang pelangi dengan warna yang cantik dan ceria. sayang pelangi !
hari ni. jumaat 26mac2010 hari yang begitu membosankan kot. haha tak tahu nak buat aktivity ape. jadi ngadap jer la si lappy ku ini. duk ngadap mukabuku. buku tak ngadap pown. hikhik keje duk mengarut kat mukabuku jewla. adoi bosannya. ape la nasibku di dungun nie. hekhekhek arini lak aku tak mam nasi pown. tak tau kenapa. nak mam pown tak selera. mana selera-seleraku lari. rasa nak kejar jerk. kalau lah boleh kejar. huhuhu rindu mama agaknya. memang kangen bangat.. sabar jewla.. i love u mama ! chenta rindu sayang mama ku!
emmmuuaaaahhhhhh!!
dah la petang tadi, daus pergi makan mcd. wahwah! jeles! nak jugakkk! huuu.. nak mcflurry! pastu nak fries. hekhek dia pergi makan dengan adik-adik dia. bertiga. jeles! nak jugak. nak jugak! hu3 dah la makan big mag. jeles.jeles.. bwekkk!


*

*

*
fall in love wif justin bieber

td aku kuar alone pergi bandar. pegi beli roti. tak makan pape dari pagi. jadi nak isi pewot nie ngan roti. not bad jugak la kan. dengan air tin nescafe. sedappp ! nak lg.nak lg...

sekian.
trimas.

x0x0
kiss and big hug:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails