Thursday, June 24, 2010

bila ROMANTIK itu datang

Assalamualaikum
HAHA =D

entry ni untuk 18 tahun ke atas! HAHA. takdewlah sesaje jew tampal photo gatal nie
like this shoot. vintage ~ (sape bebudak lg yg maseh "belum baligh" kasi ttp mata.he3)
photogedik di ats takde kena mengena antra id0p ngan matiey. just utk tontonan seketika
.xoxo.orite guys.xoxo.


title of the entry tak bleh blaaa.. kih3
lepas jerk neng0p si LBS (lagenda budak setan)
dia setan TAPI bukan saya.. hahahatu nama movie. semua orang confirm tau kan.OMG (oh my grandfather).. bukan lah.
ok ni yang betul punye (Oh My God)semua orang PASTI ada berangan kan dalam kepala h0tax masing2
ofcz sama ngan aku jua
fikiran romantik !
HAHA~ sengal kan . . . (malu...)
selalunya romantik ni jgk dikaitkan dengan "bunge" si gadis pasti suka bunge. jd jejaka hadiahkan bunge.. fulamak! melayang duit. kan3. dah la bunge tu nnty akan layu pastu buang.. aku jgak kureng bab membunge2 nie baik kasi benda alah laen kan.. dslr ke. HAHA (berangan..)


arini aku takde mood nak kasi cow2 (bukan lembuuuu kt ladang ok) kat belog.
sikit2 suda
simpan tuk esok plak. kn kn kn
jari ni tak terasa nak menari dengan "jayanya"
ayat mant0p!haha~ waduh!
anywayaku so kepenatan
nak tau tak knapew.....
.
.
.sebab today aku drive dari quantan sampailah ke negeri cik ct wan kembang
kasiiiii tinggal jejak sikit jew kt belognie duk berabuk tanpa entry baru
heeee~
owite!nieyh hah aku tampal gambar2 romantik
gatai tol. suka suki lah yewww~ suke neng0p!
=)

anywy. aku gilak kt photo kt ats nie. ada aura sihh..
kan3 agk simple tp aku suke. peduli hape kowang tak suke..hehe
nmpk ikhlas & oke lah.

OMG! the lipstik. oh la la la. terjumpe photonakal sebegini. haha~
romantik jugak la photo ini. suke riben tuh!


notakaki : sygilah dirimu sebelum menyayangi org lain. thankx babe!

xoxo
kiss and big hug

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails