Wednesday, June 30, 2010

bila sedih menitik airmata

Assalamualaikumm..

ape yer nak lakarkan kt sini. cam takde mood giler2..
dunia nie mne ade org yg hepy spjg life dia knn..
mesti ade jgakk kesedihan menimpa beliauww
jd samalah ngann aku skunkk
dlm kesedihan !
chot chot chot
akuu dh la xske lynn perasaann
aku hpuskan feeling tu ngan psng lagu
siap cari dvd lgu2 lama yg tlh aku burn time dlu2
feelingg abis mlyn lagu "Pretty Boy"
by M2M
bestt giler lgu tue. sl0w jerkk
xdew arggh saket tlnge aku lynnn
cam duniaku tanpa warna skunkk
biar r firefox aku pnye themes
kalerp0l like rainb0www
cam duniaku kaler klabu asaaappp
asappp r0kok k0t..
huahuahuaaaaa
mane perginya warna2 laennn nie...
jgnlah lari darikuuu
im alone nowww
really need u
ku pejamkan mataa
tuk tenangkan hatieyy
Allah, bantulah hambamu yg lemah ni
taknak demammmm...
miss my colour !!!
i want to touch u

xoxo
kiss and big hug

2 comments:

Faiz said...

thanks komen kt blog td..hehe..anyway..jgn risau..warna itu akan kembali sperti sedia kala..hehe..
Hit My Latest Update

laskar rainbow said...

hurmm..oke faiz ;))
have a nice dayyy

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails