Wednesday, June 9, 2010

Cuti tidak tahu bila akan menjadi penghujung. Time dulu ada kelas, asyik nak cuti. Bila dah cuti panjang, komen plak bosan. Apelah aku nieh...

Assalamualaikum semua..

Sudah banyak hari yew aku tak update si blog ni. asyik jenguk saje jerk. malam ni baru "terbuka" pintu hati. wakakaka.. hari lain. "bermalasan".. ngeee. cuti cutian ni memang sangat membosankan (disebabkan aku melepak jer kat rumah..) tu yang "wujud" istilah "bosan" dalam cuti. hekhek dengan mengadap si "mukabuku" (facebook) pun aku dah "naik jemu". jadi. start kelmarin. aku create hobi baru di waktu cuti cutian ni. dah lama aku tak bawak hobi aku time cuti. hehe hobi mengadap drama korea. oh yeahhhh! (banyak feeling- hero smart) kihkihkih. drama korea banyak jugak lah kalau nak mengadap. tapi mood nak menonton tu yang "penting" kan. jadi mood tu sudah kembali. sekarang aku tengah layan drama "Dalja's Spring". cerita dia boleh la. sweet sangat. tapi ada gak pelakon yang aku bosan jer time tengok. sebab pelakon tua. heee itulah aku nak story buat masa ni. kalau aku dah rajin nak mengemas si blog ni. aku muncul kembali yeaaa.. hehe semoga korang korang semua sihat tau. take care. peace ! aku nak layan drama tu dah nie. pye pye. wsalam.


nah aku tampal pic drama tu. mereka sangat comeil =)
(aku nak yang hujung paling kiri OK!) he
xoxo
kiss and big hug

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails