Thursday, June 17, 2010

edisi 120:) Oh Result ! Akhirnya. Aku Bebas Dari Diploma. Thanks For All. Jasamu Dikenang Selamanya..

Assalamualaikum

yeaaaaa. ni post yang ke 120. terkejut gak cepat masa berlalu. rasa cam baru jerk dalam dunia blog nie. selamat pagi semua. syukur padaNya. aku dapat keputusan peperiksaan akhir untuk sem 6 yang okelah. walaupun math yang menghampakan. its oke, asal semuanya tidak terkantoi (repeat). kalau repeat, memang nahas lah. alhamdulillah la. berakhir lah dunia ku di PSMZA yang terletak di bumi Dungun. selama 3 tahun aku habiskan masa untuk DTK (Diploma Teknologi Komputer) atau nama baru dia, Kejuruteraan Elektronik (Komputer).

pahit, manis, masin, kelat, tawar dan semualah aku harunginya dengan penuh sabar. berbagai masalah & rintangan yang hadir dalam kehidupanku di sana. tapi semuanya sudah menjadi kenangan terindah dalam ingatanku. dengan apa yang terjadi sebelum final exam baru ni, yang berakhir pada 24/06/2010, semuanya terbuku dalam jiwa. dengan perangai aku yang sentiasa mengadap si lappy walaupun time esok ada paper. hehe syukur dengan result yang aku dapat. thanks semua kasi aku support untuk terus hidup seperti biasa. jasa korang takkan ku lupa sampai bila bila. love u all

bila terkenangkan masa dulu, rasa sekejab jer masa berlalu. sekarang aku sudah habis belajar. gambar menjadi pengamit memori kami bersama. dari sem 1 hingga sem 6 harungi dengan gagah. hehehee

|| hidupku bagaikan pelangi ||

xoxo
kiss and big hug


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails