Sunday, June 27, 2010

bila bosan saya berangan. HAHA

Assalamualaikum...

haloooo there! hrp2 kowang2 semua dlm keadaan sehat walafiat la yew..
fuhhh! (melepas penatttt). arini trase nak update si bl0g. ngeh ngeh ngeh
0keyh! entry kali nieyh. aku crite pasai aku pg Dungun ari Selasa lpas (22Jun2010)..
untuk settlekan pasai dokumen tu lah. (surat pengesahan abis bljr...)
aku smpai sane p0n dlm k0l 12lebiyh kot. dah lupe. heee~
kejutan dibuat. ter-gamam seketika.. btw. thanks yea..
seb bek aku ni tak trjun jerk longkang. haha
punyelah pelik kan. plan lain. tetibe ada dpn mata
si baju belang biru
HAHA


dlm pkol 5lebiyh k0t aku brt0lak kuantan. punyewlah rase rindu kt kuantan..
HAHA
dulu dah bosan kan. dah lama tak melepakkan diri. jdi camtulah..
terus balik rumah aina. thanks yea aina sngg0p kasi roomate ko still jd roomate kejab
nak terus balik kb. tak larat d0l. jd stay saneee..
es0knye aku siap g wyg ag.
akhirnya. dpt jugak tgk "Lagenda Budak Setan"
memang romantikkkkk...!
kasi 4bintang. HAHA
sebab dia tukar wajah. tak sukaa..
nak lisa surihani jugakkkk..
cinta yg suci.. akhirnya ttp brsama.
besttttnyewww~
kan best cmtu..
tp cinta dia org byk halangann. bencii azmi (que)
dah la suka pukul perempuan...dayussss ! hoho0o0..
24Jun2010 ari khmis. aku selamat smpai kb =)

pabila b0san tlh melanda diri
tak tau nak bt pew dah
(0.o)

xoxo
kiss and big hug


4 comments:

kyo_9 said...

surat pengesahan abis belajar??
abis lepas nih wat ape?

laskar rainbow said...

yup..srt pgesahan abs bljr...
tnggu tuk deg..hu3 :]

diriku said...

best2 klu dh abs bljr =]

laskar rainbow said...

best ar jugak.leh rilex..tp nie dah naik bosan lah dk rumah..bikin bdn makin naik...hehehe..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails