Friday, February 26, 2010

malam yang sepi

jom berpayung ! jauhi hujan. elak demam !

Assalamualaikum....

bosan punye pasal. aku abadikan diriku mengadap benda alah nie.. hehehe...
malam yang dingin lagi gelap gulita tanpa cahaya lampu jika off lampu. hakhak
aku asyik terbersin-bersin. fuh! menusuk idung..
arghhhh!! bila nak selesai satu penderitaan aku ini.
tidak sanggup ku alami dan selaminya lebih lama. walau sehari. bagaikan setahun bagiku
hahaha.. bermadah helah la plak malam-malam nie.
sewel !
hahaa..
baru jerk lepas baek dari zon " demam "..
tak sabar nak abeskan zon " selsema " dan " batuk"...

ia membuatkan ku tidak lena tidor.
menganggu masa tidurku wahai si selsema...
kipas pulak terpaksa bercerai talak satu dari ku
aku kena jauhkan diri darinya selagi aku dalam keadaan zon cam nie
menyeksa tidurku
semoga aku cepat baek !
amin =)
demam membuatkan aku tak selera makan. campor dengan masalah pribadi yang menusuk lubuk jantung teros ke hempedu. sesuka hati jerk. macam la belajar biologi. bongek !

b.o.s.a.n.


xoxo
kiss and big hug;)



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails