Thursday, February 25, 2010

justin bieber

Moshi - moshi :)

ape kes title post kali ni " justin bieber "... thingking ~~~
im in love wif him ! <3>
im taken by u, justin bieber.
your voice make me smile :)
thankx dude!

sometimes hidup kita nie xdew lah 100% happy kan. ada jugak sedih, duga dan segalanya lah. susah nak ramal semua itu. hanya Tuhan saja yang mengetahuinya.
sempat jugak aku coretkan cerita ku tuk this week kat blog ku nie. dah namanya bosan ngadap laptop, lebih-lebih ag menghabiskan masa-masaku di Dungun. tempat di mana aku diajar erti persahabatan yang kukuh?? huh! bila fikir pasal persahabatan nieyh. aku jadi cam bad mood jerk. malas da pikir. biar masa menentukannya.. minggu nieyh. aku baru plan nak ke KB. tapi last-last minit mama aku call malam rabu. cakap dia bz. jadi tak leh lah dak-dak nieyh nak g ronda-ronda KB. cam rasa bersalah lak kat dak-dak nieyh. sorry my friends. bukan ku duga semua nie. next time aku bawak korang k.. lao lah aku balek KB bestnya. xpayah pikir kejab sal problem yang melanda ku...
miss my mama!

24 Februari yang lepas. bufday mama. mama hepy bufday yang ke-44! semoga mama panjang umur dan dimurahkan rezeki.amin. lao ikutkan plan aku. lao aku balek KB. aku nak belikan kek tuk bufday mama. tp aku tak balek plak. laen kali ek mama. miss u so much !

arini, fuh! ada 2 quiz. subjek math & sistem komunikasi. aku nak study cam xdew mood jerk. memang aku tension rasenya arini. quiz math aku tak leh jawab. blurrr....!!!!! first time jadi camtu. agaknya sebab aku tak bawak pensil case kot. aku nie xboleh lao gune pensil orang laen. jadi mudah blurrr... hehehe..;) tp redha jewla kn. huhuhuhu...

minggu nieyh pown minggu yang menyeksakan ku kot !! menyampah aku bila pikir2. bodoh larh! arggghhh! kenapalah semua nieyh berlaku ke atas diri aku yang lemah ini. semoga Tuhan tabahkan hati ku ini. amin. tak pasal-pasal aku menangis. sengal tol.... i miss my home sweet home. gonna miss u bad ! love u bad ! ;)

xoxo
kiss and big hug



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails