Thursday, February 4, 2010

ke BOSAN an



hurm tak kala telinga terasa bahang lagu. kan ku irama kan lappy ku dengan

MUSIC


oh muzik
oh la la
jom ikut irama
haha kebosanan melanda diriku. jadi akan ku layan kan telinga dan kepala ku dengan rentak muzik kegemaran / peveret ku !
if korang semua bosan, mesti ada hobi yang korang suke lakukan
jd samalah ngan diriku. aku lebih suke menelaah "facebook" si "mukabuku".. hahaha.. sesuatu yang tidak akan masuk ke alam final ku. oh bila fikiran ku memikirkan pasal final, otak ku jd blur. something buat aku jadi keras, cam ais di kutub utara. fuh! otak ku nie sudah penat untuk semua tu. tapi aku kena gak jalani nya. aku pasti aku akan berjaya. korang semua mesti nak tengok parents gumbira kan. kita memamg tak boleh nak balas jasa mereka, namun dengan cara cam nie lah kita dapat mengembirakan mereka. sayang mama abah.

kekadang, fikiranku lebih gumbira dengan lagu-lagu yang bingitkan telinga ku. aku suka benda macam tu. lebih membuatkan diriku lebih bahagia. hek3 rindu mama abah. adoi. arini apesal aku jd bosan giler-giler. hehehee.. ntah tetibe rajin plak nak meng-update blog nie. tak pasal-pasal ruangan blog penuh dengan coretan-coretan macam nie. hakhak

comei kan teddy tu. cute bangat !


lagu nobody by wondergirl nie cam bez plak. rancak jerk. hik3 aku siap bt ringtone n95 ku lagi. betapa fanatik terhadap lagu tu. hahahaha... bosan weh!

xoxo
kiss and big hug ;)


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails