Wednesday, October 20, 2010

bila rindu. jadi angau plak.


.Assalamualaikum & Salam Rindu.

mood : melayan lagu diam-diam by band Tilu.
kata-kata manis : hargailah seseorang itu dengan sebaiknya..


moshi-moshi semua. harap kalian sehat hendaknya. amin. aku sehat jerk sekarang. syukur lah. harap keluarga yang jauh di sana sehat sejahtera. aku merindui mereka sangat-sangat. ermmmm. sabar jewla. arini hanya dua kelas jerp. kelas intro to IT dan math. statistik sudah last kelas aritu. cuaknya dengan apa yang akan ku hadapi next week. tegarkah diri ini untuk menghadapinya. walau hati masih kaku untuk mengatakannya. korang fikir aku kaku sebab apa??? hehe. sebenarnya. next week dah bermulanya FINAL EXAM a.k.a. PEPERIKSAAN AKHIR. macam masih terkapai-kapai di ruangan jerk, masih lagi fresh kat uni. dah nak kena hadapi final exam. sanggup ke tak sanggup, memang kena hadapi. kan. wish me the best my friends. eak.

rindu ?? angau ???

terasa malu plak. *blushing. hahaha | minggu ini. penuh kejutan kot. tetibe jerk terasa diri bagaikan terlampau matang (giles perasan). hadirnya membawa kepada aku mengimbau ke masa lalu. wahahaha | tapi itu hanyalah igauan bagiku. *ayat tak boleh blah. cam nak ber-sastera jerk. haha | OMG ! saya rindu mama (statement yang boleh blah. kan kan kan?? ) harap mama merindui anak perempuan ini. hehe. 

dengan adanya tarikh final exam yang baru. kasi aku makin tensi jerk. agak lah penat nak hadapinya. ada paper tu, 3 hari berturut-turut. kena rush kuat lah kepala otak ni. tiket bas pun kena pergi tukar. sampaikan ada paper waktu malam. macam tak masuk akal jerk. tapi, sabar jewla, nasib baik takde ada 2 paper dalam satu hari itu. kalau ada macam tu, memang haru biru. memang comfirm tak cukup tidur nanti. kena kerja keras. lupakan main-main. lengkapkan azam yang kuat. aku anak abah mama. mahu berjaya. nak berjaya bukan mudah. kena usaha dan hadapi dugaan & rintangan. chaiyok chaiyok. aku  ucapkan semua semoga berjaya yang akan menghadapi final exam. okeyh. nanti, aku dah tak boleh nak blogwalking kengkawan sekalian. nanti lepas final. akan ku bergiat kembali. wait for me tau. make sure korang jangan lupekan pelangi chenta selama aku mendiamkan diri nanti. bukan saja nak diamkan diri. tapi masa tak mengizinkan. okeyh. 

.she is pretty. xoxo.

kalau dah terasa "free" nanti. aku akan usahakan untuk usha pelangi chenta dan blog kengkawan. jangan wisau. okeyh. semakin hari semakin sayang. phewittt ! (jiwang kejab) . hati berbunga. bunga kekwa lah. haha. sampai di sini sudah lah utusan ku. heee~ have a nice day. smile always. ^______^

.bye.

xoxo
kiss and big hug
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails